تمامی مسیرهای ارتباطی کوهستانی نطنز با وجود بارش برف باز است


تمامی مسیرهای ارتباطی کوهستانی نطنز با وجود بارش برف باز است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: با وجود بارش برف در شهرستان نطنز و به‌خصوص در بخش مرکزی شهرستان، تمامی مسیرهای مواصلاتی در شهرستان نطنز باز است.

جواد نظر پور در گفت‌وگو با تسنیم در نطنز با اشاره به بارش برف در شهرستان نطنز و وضعیت جاده‌های شهرستان اظهار داشت: با وجود آغاز بارش برف در نطنز در ساعات اولیه بامداد امروز، تمامی نیروهای این اداره، در همان ساعات فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: شب گذشته، با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر امکان بارش برف در 24 آینده، تمامی تیم‌های راهداری در حالت آماده باش قرار گرفته و روانه جاده‌ها و گردنه‌های سطح شهرستان شده تا مشکلی برای تردد هموطنان ایجاد نشود.

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: خوشبختانه تمامی محورهای مواصلاتی برف‌روبی شده و شن و نمک پاشیده شده ولی به علت سرمای هوا، امکان یخ‌زدگی در سطح جاده‌ها وجود دارد و افرادی قصد تردد دارند، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: تیم‌های راهداری هم‌چنان در حال فعالیت و برف روبی و شن و نمک پاشی سطح جاده‌های برون شهری هستند که خوشبختانه تاکنون هیچ مسیری بسته نیست و حرکت خودروها در تمامی جاده ها ادامه دارد.

نظر پور بیان کرد: در سطح شهرستان نطنز 1040 کیلومتر راه هم‌سنگ وجود دارد که شامل 240 کیلومتر آزاد‌ راه و 800 کیلومتر راه جاده‌ای بوده که حدود 500 کیلومتر آن در مناطق کوهستانی و برفی وجود دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon