دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با کمبود فضای فیزیکی مواجه است

دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با کمبود فضای فیزیکی مواجه است

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهمترین مشکل دانشگاه پیام نور این استان کمبود فضای فیزیکی و تحصیلی دانشجویان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عنایت‌الله نجیب‌زاده در آئین افتتاح دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج، اظهار داشت: این دانشکده با زیر بنای 3 هزار و 168 متر در چهار طبقه با اعتباری افزون بر 22 میلیارد ریال طی دو سال احداث شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضا‌های آموزشی دانشگاه پیام نور با جدیت تمام در دستور کار است، افزود: ساختمان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج دارای 6 آزمایشگاه و 15 کلاس درس برای تحصیل دانشجویان این رشته احداث شد.

نجیب‌زاده با بیان اینکه تمام گرایش‌ها و رشته‌های فنی مهندسی در دانشکده فنی و مهندسی پیام نور یاسوج تدریس می‌شود، عنوان کرد: این دانشکده مجهز به سیستم‌های اینترنتی است.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: ساختمان سوله کارگاهی آزمایشگاهی با زیربنای یک هزار و 150 متر و با پیشرفت 50 درصدی با اعتبار 8 میلیارد ریال در محوطه پردیس این دانشگاه در حال ساخت است.

نجیب‌زاده تصریح کرد: پروژه ساختمان اداری مرکزی یاسوج با زیر بنای 850 متر مربع و با پیشرفت 85 درصد و اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال، ساختمان فرهنگی مذهبی این دانشگاه با زیر بنایی یک هزار و 200 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال و  با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی نیز از دیگر پروژه‌های در دست ساخت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست ساخت این دانشگاه بخشی از کمبودها و نیازهای فضای فیزیکی برطرف می‌شود، افزود: هم‌اکنون مهمترین مشکل دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد کمبود فضای فیزیکی و تحصیلی دانشجویان است.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد گفت: فضای کل سایت دانشگاه پیام نور این استان پنج و نیم هکتار است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon