ایستگاه‌های خدماتی به مناسبت نوروز در خاش راه‌اندازی می‌شود

ایستگاه‌های خدماتی به مناسبت نوروز در خاش راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هلال‌احمر خاش گفت: ایستگاه‌های خدماتی و استقرار سیاه چادر و عرضه و فروش صنایع دستی منحصربه‌فرد خاش به منظور ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

محمدامین حسین‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش اظهار داشت: با توجه به اینکه در پایان سال جاری قرار داریم و هماهنگی برای ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی یک ضرورت بسیار مهم به شمار می‌آید، بر آن شدیم که دیدارهایی با مسئولان داشته باشیم.

وی افزود: اکیپ‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش در پنج پایگاه امداد جاده‌ای، کوهستان و جنب پلیس راه استقرار دارند و آماده خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

رئیس هلال‌احمر خاش بیان کرد: در پایگاه امدادی پلیس راه خاش به زاهدان و نیز در سطح شهر با همکاری سایر ارگان‌ها اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های خدماتی و استقرار سیاه چادر و عرضه و فروش صنایع دستی منحصربه‌فرد خاش می‌کنیم.

حسین‌زهی گفت: حمایت‌های شهرداری و اتاق اصناف، میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌ها سبب ارائه خدمات مطلوب‌تری به مهمانان و شهروندان خاشی می‌شود.     

وی عنوان کرد: شهرستان خاش هم از لحاظ جاذبه‌های گردشگری و هم از لحاظ موقعیت استراتژیک منطقه‌ای مهم و با اهمیت در استان سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود.

عبدالمجید تمندانی شهردار و نوراحمد هاشمزهی رئیس اتاق اصناف خاش نیز آمادگی خود را برای انجام خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی اعلام کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon