رئیس باشگاه رم: برای مصاف با یوونتوس آماده‌‌ایم


رئیس باشگاه رم: برای مصاف با یوونتوس آماده‌‌ایم

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه رم با رجزخوانی برای صدرنشین جدول رده‌بندی سری A، تأکید کرد که جالوروسی برای مصاف با بانوی پیر آماده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم ادعا کرد که جالوروسی برای سخت‌ترین مأموریتش در نیمه دوم فصل جاری سری A، رویارویی با یوونتوس در ورزشگاه المپیکوی شهر رم آماده است. رم فرداشب در حالی به مصاف صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی سری A می‌رود که 9 امتیاز با این تیم فاصله دارد و پیروزی در این بازی آخرین شانس‌اش برای امیدوار ماندن به خارج کردن اسکودتو از چنگ بانوی پیر است.

پالوتا در خصوص این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم که تیم رم برای رویارویی با یوونتوس آماده است. من از بازی که بازیکنان‌مان پنجشنبه شب برابر فاینورد ارائه کردند، بسیار راضی‌ام به خصوص که این بازی در فضایی خصمانه و پرالتهاب انجام شد.

پالوتا افزود: بازیکنان و اعضای کادر فنی رم نشان دادند که برای بازی برابر یوونتوس آماده‌اند. همچنین باید تمجید ویژه‌ای از ژروینیو (مهاجم ساحل عاجی رم) داشته باشم، چون رفتار او (در واکنش به پرتاب یک موز بزرگ بادی به سمت ژروینیو) استثنایی بود. بازگشت به زمین بازی پس از یکسری اتفاقاتی که رخ داد، اتفاقاتی که من آنها را نژادپرستانه می‌دانم و گلزنی در‌ آن شرایط کاری بود که ژروینیو انجام داد و به نظر من او بهتر از این نمی‌توانست کاری انجام دهد. برای من رفتار ژروینیو و هم‌تیمی‌هایش حتی بیشتر از گلی که زدند، ارزش داشت.

رئیس باشگاه رم در ادامه با اشاره به خوشحالی میرالم پیانیچ، پس از به ثمر رساندن گل اول جالوروسی که تلافی حرکت نژادپرستانه هواداران فاینورد بود و برایش یک کارت زرد به همراه داشت، تصریح کرد: من هم اگر بودم با کمال میل حاضر بودم که کارت زرد بگیرم اگر آن کارت زرد مجازات حمایت از هم‌تیمی‌ام بود. من حتی از این موضوع بیشتر احساس غرور کردم، چون فهمیدم که تیمم یک گروه متحد است.

پالوتا درباره مصاف تیمش با فیورنتینا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هم تصریح کرد: در مورد بازی برابر فیورنتینا هم فکر می‌کنم که این یک بازی مفرح و مهیج باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon