اعضای باند قاچاق گوشی و تبلت در اراک دستگیر شدند


اعضای باند قاچاق گوشی و تبلت در اراک دستگیر شدند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با تلاش و پیگیری ماموران انتظامی استان مرکزی باند قاچاق گوشی و تبلت‎ و توقیف محموله آنان با ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال د ریکی از کمربندی‎های اراک متوقف شد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به توقیف این محموله قاچاق اظهار داشت: در پی کشف و انهدام این باند 5 دستگاه خودرو سواری که محموله قاچاق در آنان جاسازی شده بود نیز به توقیف پلیس درآمد.

وی افزود: پیش از این ورود گوشی و تبلت قاچاق در بازارهای این استان سبب برهم خوردن نظم بازار و نارضایتی فعالان این عرصه شده بود که شناسایی اعضای این باند در امر تهیه و توزیع عمده گوشی‎های همراه و تبلت‎های قاچاق با برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: طرح‎های مبارزه با قاچاق کالا در استان با جدیت دنبال شده و فضای فعالیت افراد سودجو و قاچاقچی را در هر زمینه‎ای تنگ می‎کند.

سردار ملکی با اشاره به نحو فعالیت این باند گفت: در ادامه تحقیقات شناسایی اعضای باند قاچاق گوشی و تبلت ماموران متوجه شدند اعضای این باند برای اقدامات خود از چنددستگاه خودرو سواری استفاده کرده تا سبب جلب توجه نشوند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد این محموله قاچاق از شهرهای جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده که برای توقیف این محموله ماموران با فعالیت‎های شبانه‌روزی مسیرها را تحت مراقبت قرار داده و عصر روز پنجم اسفندماه خودروهای حامل قاچاق کالا که به سمت اراک در حال تردد بودند شناسایی و تحت مراقبت ماموران انتظامی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری ماموران انتظامی استان مرکزی باند قاچاق گوشی و تبلت‎ و توقیف محموله آنان با ارزش تقریبی 22 میلیارد و 460 میلیون ریال در یکی از کمربندی‎های اراک متوقف شد.

سردار ملکی با اشاره به اقلام این محموله گفت:  در این محموله 2 هزار و 220 دستگاه انواع گوشی همراه و تبلت به همراه بیش از 7 هزار عدد اقلام آرایشی و 2 هزار عدد فلش مموری به ارزش تقریبی 22 میلیارد و 460 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: استان مرکزی به سبب قرار داشتن بر سر راه‏‌های ارتباطی به ویژه پایتخت همواره مورد استفاده قاچاقچیان برای انتقال محموله‌های غیرقانونی خود قرار می‌گیرد، در هفته گذشته نیز یکی دیگر از باندهای بزرگ قاچاق گوشی و تبلت در اراک دستگیر شدند که از آنان نیز 2 هزار و 650 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تبلت، 63 میلیون و 200 هزار عدد انواع قرص‎های غیرمجاز، 24 هزار لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال کشف شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon