۴۵ درصد روستاهای ورزقان از امکانات و خدمات تلفن همراه برخوردار نیست

45 درصد روستاهای ورزقان از امکانات و خدمات تلفن همراه برخوردار نیست

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان ورزقان گفت: به‌علت پراکندگی و صعب العبور بودن روستاهای شهرستان، متاسفانه ۴۵ درصد روستاها از امکانات و خدمات تلفن همراه برخوردار نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورزقان، علی وفادار بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل مخابراتی شهرستان ورزقان با انتقاد از وضع موجود آنتن دهی تلفن همراه در سطح شهرستان علی الخصوص جاده‌های اصلی و مناطق گردشگری اظهار داشت: شهرستان ورزقان با داشتن مجتمع مس سونگون که بیش از 4 هزار نفر در آن مشغول هستند و معادن طلای اندریان، مزرعه شادی و مناطق گردشگری، روستاهای توریستی و مراکز دانشگاهی و جمعیت عشایری قابل توجه به خاطر عدم آنتن دهی تلفن‌های همراه به مشکل برخورده است.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان ورزقان و پراکندگی روستاها، عدم آنتن دهی تلفن‌های همراه بعضا موجب بروز مشکلات جبران نشدنی برای افرادی که بنا به دلایلی در جاده ها مانده اند، می‌شود.

فرماندار شهرستان ورزقان با اشاره به پیگیری جهت رفع مشکلات موجود با مسئولان استانی گفت: با ایجاد پنج دکل b.t.s  با اعتبار 4 میلیارد ریال، آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای ورزقان و خاروانا تا سه ماهه اول سال آینده به 80 درصدافزایش می یابد.

وی افزود: به علت پراکندگی و صعب العبور بودن روستاهای شهرستان ، متاسفانه 45 درصد روستاها از امکانات و خدمات تلفن همراه بر خوردار نیستند.

شایان ذکر است جاده‌های خواجه – ورزقان و ورزقان- خاروانا نیز از لحاظ آنتن دهی تلفن های همراه وضعیت مطلوبی ندارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon