شربیانی: جام جهانی محک خوبی برای جوانان بود

شربیانی: جام جهانی محک خوبی برای جوانان بود

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: جام جهانی از لحاظ کیفی و کمی برای جوانان محک خوبی بود.

مهدی شربیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب عنوان سومی تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی تهران اظهار داشت: مسابقات جام جهانی از لحاظ کیفی و کمی سطح بالایی داشت و برای ملی‌پوشان بخصوص جوانان محکی خوبی بود.

وی افزود: اکثر خوب‌های دنیا در این مسابقات بودند و تیم‌ها نیز از نفرات اصلی بهره بردند. حضور نفرات با تجربه و جوان در تیم ایران خیلی خوب بود و هر چند با کسب عنوان سومی همراه شد اما تجربه خوبی بود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: می‌توانستیم راهی فینال شویم و اگر از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری بودیم، غافلگیر نمی‌شدیم و آذربایجان را شکست می‌دادیم. البته قشنگی کشتی به همین است و باید پذیرفت که آذربایجان از همه نظر بهتر بود.

شربیانی در پاسخ به این سؤال که هنوز هم برخی به ترکیب ایران ایراد می‌گیرند، عنوان کرد: با توجه به فرآیند انتخابی تیم ملی برخی نفرات را که از قبل انتخاب شده بودند برگزیدیم و سایر نفرات نیز پس از حضور در جام تختی انتخاب شدند. زمان کمی داشتیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم و متاسفانه برابر آذربایجان به همین آمادگی کم باختیم.

وی در خصوص غایبان ایران در جام جهانی گفت: چون ایران میزبان بود شرایط خاصی داشت و مردم دوست داشتند این نفرات را ببینند. شاید اگر مسابقات خارج از ایران بود غیبت‌ها قابل تحمل بود.

قهرمان سابق کشورمان در خصوص اردوی جدید و غیبت ستاره‌ها تصریح کرد: اردوی جدید برای حضور در مسابقات آسیایی است و نفراتی که انتخاب شدند براساس قانون بودند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon