تجهیزات بازی مراکز پیش دبستانی بوشهر استاندارد سازی می‌شود


تجهیزات بازی مراکز پیش دبستانی بوشهر استاندارد سازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان بوشهرگفت: با توجه به اهمیت استاندارد سازی تجهیزات زمین بازی مراکز پیش دبستانی بوشهرمربیان این مراکز با تجهیزات استاندارد آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی عزیزی صبح امروز در کارگاه آموزشی آشنایی مربیان با استاندارد تجهیزات زمین بازی مراکز پیش دبستانی با بیان اینکه بازی، نقش بسیار مهم و کلیدی در آموزش پیش دبستانی دارد اظهار داشت: روش آموزش پیش دبستانی، بیشتر بازی محور است و فعالیت‌های آن آزادی محورهستند.

وی، از طرح جامع استاندارد سازی وسایل بازی کودکان خبرداد و گفت: آشنایی مربیان مراکز پیش دبستانی با اصول ایمنی، دوره آشنایی با الزامات قانونی و اجرای استانداردهای تجهیزات تفریحی در پیش دبستانی‌ها برگزار شده است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان بوشهربا بیان اینکه در این دوره، الزامات استانداردهای اجباری وسایل و زمین‌های بازی آموزش داده شد گفت: رعایت استاندارد و اصول ایمنی در زمین‌های بازی پیش دبستانی‌ها امری ضروری و قانونی است و همه بهره‌برداران از این وسایل بازی، باید مجوز استاندارد دریافت کنند.

عزیزی تاکید کرد: براساس مصوبات شورای استاندارد، تجهیزات تفریحی مراکز پیش دبستانی و مهد کودک‌های استان بوشهر استانداردسازی می‌شوند و مدیران و مربیان این مراکز آموزشی باید در استاندارد سازی تجهیزات بازی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این برنامه آموزشی گواهینامه استاندارد دریافت می‌کنند افزود: خانواده‌ها نسبت به انتخاب پیش‌دبستانی یا مهدکودک‌ها دقت کنند و قبل از هرگونه اقدامی، از داشتن گواهینامه استاندارد آن مرکز مطمئن شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon