"شاهکارهای هنری آستان قدس" برترین اثر چاپی کشور شناخته شد

"شاهکارهای هنری آستان قدس" برترین اثر چاپی کشور شناخته شد

خبرگزاری تسنیم: در چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ کشور، کتاب «شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی» اثر چاپی مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی، برترین اثر چاپی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی آستان قدس رضوی، مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم در چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ کشور از بین بیش از 500 اثر ارسالی در بخش چاپ از سوی هیات داوران موفق به دریافت سیمرغ و لوح تقدیر برترین اثر چاپی کشور برای چاپ کتاب «شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی، منتخب قرآن های نفیس» از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

چاپ کتاب «شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی، منتخب قرآن های نفیس» از کتاب‌های چاپی فاخر و هنری است که با پیشرفته‌ترین تجهیزات صنعت چاپ در مرکز بین‌المللی چاپ و نشر قرآن کریم به چاپ رسیده و به همراه جلد گالینگور ضربی و کاور گلاسه طلاکوب توسط گروه جلدسازی ترنج این گونه ساخته شده است.

مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی، به عنوان چاپخانه‌ای مدرن و کار آمد با هدف چاپ قرآن کریم در بالاترین مراتب کیفیت در جهان در سال 1388 به بهره برداری رسید.

این مرکز، مجهز به تجهیزات و ماشین آلات بسیار مدرن است و از بالاترین کارآیی برای چاپ و صحافی قرآن کریم به صورت نفیس برخوردار بوده و قادر است سالیانه 5 میلیون نسخه قرآن کریم در دو نوبت کاری چاپ و صحافی کند و همچنین سالانه قادر به تولید 5 میلیون نسخه کتاب با جلد شومیز است.

این مرکز بین المللی قرآنی، چاپ و صحافی نفایس منحصر به فرد با روشهای تخصصی و حرفه‌ای، انواع قرآن، مفاتیح الجنان، ادعیه در قطع ها و کاغذهای مختلف با جلوه‌های ویژه چاپ و صحافی کتاب‌های دینی، مذهبی و فرهنگی را با بهترین کیفیت روز دنیا برعهده دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon