تیم تخصصی - پزشکی ایران به کنیا اعزام شد

تیم تخصصی - پزشکی ایران به کنیا اعزام شد

خبرگزاری تسنیم: یک تیم متخصص پزشکی کشورمان برای امر آموزش، پژوهش، انجام معاینه و درمان رایگان بیماران به کنیا اعزام شد.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، محبوبه اروئی سرپرست تیم تخصصی پزشکی اعزامی جمعیت هلال احمر به کنیا هدف از اعزام تیم درمانی و پزشکی به کشور کنیا را ارائه دانش و توانمندی‌های متخصصان جمهوری اسلامی ایران به بیمارستان‌ها و مناطق محروم کنیا برای درمان بیماران کنیایی عنوان کرد.

اروئی با اشاره به اعضای تشکیل‌دهنده این تیم پزشکی و درمانی اظهار کرد: این تیم اعزامی متشکل از متخصص قلب و عروق، متخصص کودکان، بیماری‌های پوستی، مو و پزشک اجتماعی است.

وی با تأکید بر اینکه تیم پزشکی درمانی اعزامی جمعیت هلال احمر به کنیا به مدت 10 روز به انجام معاینه و درمان رایگان بیماران و مردم آسیب‌پذیر در مناطق محروم کنیا می‌پردازد، یادآور شد: در پایان این مدت، گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته توسط تیم اعزامی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به صلیب سرخ کنیا ارائه می‌شود.

اروئی خاطرنشان کرد: سفیر کشور نایروبی خواستار ادامه همکاری‌های علمی و تخصصی با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این زمینه شده است که در این راستا نخستین نشست تخصصی تیم اعزامی نیز در روز پنجشنبه 7 اسفندماه در بزرگترین بیمارستان نایروبی برگزار شد.

به گزارش اداره کل سلامت خارج از کشور با همکاری مرکز سلامت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کنیا، یک تیم  متخصص پزشکی برای امر آموزش، پژوهش، انجام  معاینه و درمان رایگان بیماران به کنیا اعزام کرد.

انتهای پیام/1

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon