بیش از ۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در فارس کشف شد


بیش از 600 هزار نخ سیگار قاچاق در فارس کشف شد

خبرگزاری تسنیم: ۶۸۶ هزار نخ انواع سیگار قاچاق با تلاش مأموران انتظامی استان فارس کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سرهنگ سیروس حیدری در این زمینه اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لامرد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به سه دستگاه خودرو پژو 405 مظنون شدند.

سرهنگ حیدری افزود: در بازرسی از این سه خودرو تعداد 608 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان «مرودشت» نیز مطلع شدند دو نفر در مغازه خود اقدام به فروش سیگار قاچاق می‌کنند.

سرهنگ حیدری افزود: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی مأموران به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از مغازه تعداد 47 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان «مهر» نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شده و پس از متوقف کردن در بازرسی از آن تعداد 30 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در این عملیات چهار نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 10 کیلوگرم شیشه در بازرسی از پژو پارس

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، محموله 10 کیلوگرمی شیشه در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام این خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردی قصد دارد مقادیری مواد روان‌گردان از نوع شیشه را از شهر تهران به شیراز انتقال و در اختیار عوامل توزیع‌کننده قرار دهد.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: مأموران پس از اطمینان یافتن از صحت‌وسقم خبر و با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند که فرد مذکور در امر قاچاق مواد روان‌گردان فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور شیراز- اصفهان عزیمت و خودرو موردنظر را شناسایی و توقیف کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 10 کیلوگرم شیشه کشف و در این رابطه دو نفر متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اثرات سوء مواد مخدر در جامعه، به قاچاقچیان هشدار داد استان فارس محل ناامنی برای آنان خواهد بود و مأموران انتظامی استان به‌شدت با این‌گونه موارد برخورد قانونی انجام میدهند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon