زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در البرز کاهش یافت


زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در البرز کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌کل دادگستری استان البرز از کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، محمد‌صادق مهدوی‌راد در دیدار با معتمدین شهرستان کرج اظهار داشت: از مردم و معتمدین شهرستان کرج انتظار داریم که در احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه قضایی کمک کنند.

وی تغییرات مدیران را یکی از آسیب‌های جدی در کرج عنوان کرد و افزود: مدیریت متزلزل آسیبی است که می‌تواند برای هر سازمان و نظامی مشکل‌ساز باشد و شهرستان کرج هم از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در طول 4 سال، 4 استاندار در البرز تغییر یافته است که این اتفاق در سایر سطوح مدیریتی استان هم به تناوب قابل مشاهده است و بزرگان شهر نباید نسبت به این امر بی‌تفاوت باشند.

وی ثبات مدیریتی در دستگاه قضا را یکی از ویژگی‌های بارز قوه قضائیه دانست و گفت: در نتیجه ثبات موجود، در شرایطی که کرج با حداقل زیرساخت‌ها و امکانات به استان تبدیل شد ولی اکنون زیر ساخت‌های لازم در این استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی البرز برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی بیان کرد: روند رسیدگی به پرونده‌ها رشد قابل توجهی داشته است و ما در شرایطی هستیم که اوقات رسیدگی را کاهش داده‌ایم.

مهدوی راد با اشاره به کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی  تصریح کرد:  بطور مثال در دادگاه‌های تجدیدنظر که قبل از استان شدن حدود سه سال بود، امروز در 95% پرونده‌ها به کمتر از 40 روز رسیده است.

وی افزود: همچنین در حوزه دادگاه‌های خانواده 2 هزار پرونده انباشته وجود داشت که در حال حاضر به کمتر از 500 پرونده کاهش یافته است و همزمان به‌ پرونده‌های جدید هم رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان البرز به افرادی که بخواهند امنیت و نوامیس مردم را تهدید کنند هیچگونه ترحمی نمی‌کند،گفت: معتمدین شهر کرج باید در این راستا و با تلاش در احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اعلان خبر به دستگاه قضایی کمک کنند.

در این دیدار معتمدین شهرستان کرج  با تشکر از اقدامات دستگاه قضایی در مبارزه با سودگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر خواهان مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و سارقین حرفه‌ای شدند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon