تمامی اخبار پیرامون اختلاس گسترده در بنیاد شهید کذب محض است

تمامی اخبار پیرامون اختلاس گسترده در بنیاد شهید کذب محض است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد:تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، هنوز در مراحل ابتدایی است، در بنیاد شهید مسائلی مطرح شده اما خبرفساد مالی گسترده، کذب محض است.

امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از آغاز تحقیق و تحفص از بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از پایان زمان رسیدگی به بودجه سال 94 خبر داد و گفت: پس از اتمام  بررسی بودجه و کمتر شدن حجم کار مجلس، تحقیق و تفحص خود را به هئیت رئیسه تقدیم خواهیم کرد و بعد از اعلام وصول نسبت به مسائل مالی و شبهاتی که در این مورد وجود دارد رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته مطالبی در خصوص تحقیق و تفحص از بنیاد شهیدمبنی بر اختلاس گسترده و فساد مالی عظیم منتشر شده است که من تمامی آنها را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌دارم که هنوز این درخواست به دست هیئت رئیسه نرسیده و تحقیق و تفحص هنوز در مراحل ابتدایی است، در بنیاد شهید مسائلی مطرح شده اما خبر فساد مالی گسترده، کذب محض است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه تاکید کرد: در چند روز گذشته بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌ها دست به انتشار اخباری مبنی بر فساد گسترده مالی در بنیاد شهید زده اند که من  تمام این اخبار را تکذیب می‌کنم و از مراجع قانونی درخواست دارم تا با پیگیری این موضوع مانع از تشویش اذهان عمومی شوند. 

خجسته همچنین تصریح کرد: من به تمامی نمایندگان مرتبط تاکید کرده‌ام که به هیچ عنوان خبری از تحقیق و تفحص بنیاد شهید به بیرون اطلاع ندهند و به شیطنت‌های بعضی رسانه ها دامن نزدنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon