مقدمات ایجاد ۸ مرکز اقامتی ویژه اسکان مهمانان نوروزی در اندیمشک انجام شد


مقدمات ایجاد 8 مرکز اقامتی ویژه اسکان مهمانان نوروزی در اندیمشک انجام شد

خبرگزاری تسنیم: معاون شهردار اندیمشک گفت: به منظور اسکان مهمانان نورورزی هشت مرکز اقامت ویژه پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی توسط شهرداری اندیمشک، تعیین و اجرایی شده است.

عبدالرحمان فرهمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: اقدامات لازم جهت پذیرایی از مهمانان نورورزی در اندیمشک صورت گرفته و آماده‌سازی فضاهای شهری به جهت استقبال مطلوب از میهمانان نورورزی ادامه دارد‌.

معاون شهردار اندیمشک عنوان کرد: تعطیلات نوروز فرصت مناسب در جهت ارائه و معرفی حاذبه‌های شهری است.

وی افزود: با پیش بینی و تحقق برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی می‌توان الگوی توسعه شهری را به نحوی مطلوب تقویت کرد و شاخص‌های رشد شهری را گسترش داد.

فرهمند بیان کرد: به منظور اسکان میهمانان نورورزی هشت مرکز اقامت ویژه پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی توسط شهرداری اندیمشک، تعیین و اجرایی شده است.

وی گفت: 6 پارک شهری و دو اقامتگاه نوروزی در نوروز امسال پذیرای میهمانان نورورزی خواهد بود.

معاون شهرداری اندیمشک اظهار داشت: واحدهای نظارتی و بازرسی شهرداری به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات را به میهمانان نوروزی را بررسی می‌کنند.

وی افزود: با همکاری واحدهای تابعه خدمات شهری شهرداری اندیمشک امکانات لازم جهت سکونت مطلوب و شایسته میهمانان نوروزی در اقامتگاه‌های نوروزی شهرستان مهیا شده است.

فرهمند عنوان کرد: تابلوهای راهنما در نقاط مختلف شهر نصب و برشورهای تبلیغی به در ورودی‌های شهر در اختیار مسافران نوروزی به منظور تقویت خدمات و افزایش رضایتمندی میهمانان سال نو، خواهد گرفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon