امیرعبداللهیان بر سیاست اصولی ایران نسبت به تعمیق همکاری‌های منطقه‌ای تأکید کرد

امیرعبداللهیان بر سیاست اصولی ایران نسبت به تعمیق همکاری‌های منطقه‌ای تأکید کرد

خبرگزاری تسنیم: در جریان نشست حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با سفرای کشورهای عربی در تهران سفرا و کارداران عرب در جریان آخرین روند مذاکرات هسته‌ای و تحولات منطقه‌ای قرار گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در جریان نشست حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با سفرای کشورهای عربی در تهران، روز دوشنبه 93.12.11 سفرا و کارداران عرب در جریان آخرین روند مذاکرات هسته‌ای و تحولات منطقه‌ای قرار گرفتند.

در این نشست که در محل وزارت امور خارجه کشورمان برگزار شد، امیرعبداللهیان معاون وزیر امور خارجه ضمن بیان نتایج و روند مذاکرات اخیر صورت گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و 1+5 بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعمیق همکاری‌های منطقه‌ای تأکید کرد.

در این نشست که با حضور صلاح الزواوی سفیر فلسطین و شیخ السفرای مقیم در تهران برگزار شد، تحولات منطقه و راههای توسعه و تعمیق هرچه بیشتر روابط و همکاری‌ها میان جمهوری اسلامی ایران با همسایگان و کشورهای عربی ــ اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص ضرورت‌های مرحله خطیر فعلی و راههای افزایش ارتباط و تفاهم و همکاری در مبارزه واقعی با تروریسم و افراط گرایی و حفظ هوشیاری در قبال ترفندهای رژیم صهیونیستی، گفتگو و تبادل نظر به عمل آمد.

در این جلسه همچنین تعدادی از سفرای عرب مقیم تهران، ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص مذاکرات هسته‌ای و اهم تحولات منطقه، بر ضرورت تلاش جهت عبور از چالش‌های موجود و دستیابی به وحدت نظر در برابر مشکلات و خطرات پیشِ‌روی جان اسلام تأکید نمودند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان