بیش از ۳۰ منطقه گردشگری استان مرکزی پذیرای میهمانان نورزی می‌شود


بیش از 30 منطقه گردشگری استان مرکزی پذیرای میهمانان نورزی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ‌میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: در استان مرکزی ۳۲ منطقه نمونه گردشگری وجود دارد که در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی به استان مرکزی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدحسن حسینی ‌در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی ‌با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری اظهار داشت: گردشگری در جامعه امروزی با ویژگی‌های ارزنده خود همواره توانسته به عنوان صنعتی پویا در جامعه بدرخشد.

وی افزود: این صنعت می‌تواند در راستای توسعه تعاملات فرهنگی، کاهش نرخ بیکاری، بهبود توزیع درآمد موثر بوده و سبب بروز تحولات فراوان در مسیر توسعه پایدار شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان مرکزی تصریح کرد: در بازار رقابت این صنعت آنچه که مؤثر بوده و نقش ایفا می‌کند خلاقیت، نوآوری بوده که در این زمینه نیز تمهیداتی را اجرایی کرده‌ایم.

حسینی با اشاره به آمادگی مناطق گردشگری در ایام نوروز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت: با توجه به رسالت اصلی سازمان میراث فرهنگی در حوزه گردشگری سعی شده که با ایجاد امکانات و تمهیدات لازم تمامی بسترهای مورد نیاز برای پذیرایی از میهمانان در ایام نوروز فراهم شود.

وی افزود: منطقه نمونه گردشگری آب‌گرم و سرچشمه محلات، غار نخجیر، شهر نراق، منطقه بوجه در خمین، بیت تاریخی حضرت امام‌خمینی(ره)، سراب عباس‌آباد از جمله مناطق نمونه گردشگری در سطح استان هستند که در ایام نوروز آماده پذیرایی مسافران هستند.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی استان مرکزی تصریح کرد: با جدیت تمام اقداماتی را را اجرایی کرده‌ایم تا بتوانیم آماده پذیرایی مسافران نوروزی در استان باشیم چرا که با توجه به واقع شدن استان در کریدور شاهراه ارتباطی کشور هرساله شاهد تردد و اتراق مسافران زیادی در این ایام تعطیل به استان هستیم.

گفت‌و‌گوی تفصیلی خبرنگاران تسنیم با معاون گردشگری میراث فرهنگی استان مرکزی به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon