گوشی منحنی موبایل+ تصویر


گوشی منحنی موبایل+ تصویر

خبرگزاری تسنیم: شرکت سامسونگ به زودی فروش دو محصول جدید خود را آغاز خواهد‌کرد که نمایشگر یکی از آنها از سطحی منحنی برخوردار است.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، گوشی Galaxy S6 Edge نسبت به گوشی S6 قیمتی بالاتر داشته و از امکاناتی برای سرعت بخشیدن به برقراری ارتباط و هشدار اطلاعات مهم به کاربر برخوردار است. سامسونگ پس از کاهش فروش گوشی S5 نسبت به دیگر گوشی‌هایش در کشورهای مختلف جهان، سهام بازار خود را در رقابت با اپل و دیگر شرکت‌ها از دست داد.

سامسونگ

این گوشی جدید پیش از آغاز کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شد و قرار است از دهم آوریل در 20 کشور جهان به فروش برسند.

بدنه این محصول برخلاف محصولات سابق سامسونگ،‌ فلزی است و در آن از سطح مشترک TouchWiz استفاده شده تا به واسطه آن استفاده از شماره‌هایی که در پیام‌های مختلف روی نمایشگر ظاهر می‌شوند، برای کاربر ساده‌تر شود. بازطراحی محصول جدید سامسونگ به آن معنی است که برخی از ویژگی‌های گوشی‌های سابق از این محصول جدید حذف شده‌است، برای مثال این گوشی‌ها دیگر ضد‌آب نیستند، از شیار microSD برای افزایش ظرفیت حافظه گوشی برخوردار نیستند و باتری آنها نیز قابل تعویض نخواهد‌بود.

Galaxy S6 Edge علاوه بر نمایشگری با لبه‌های منحنی، از دوربینی قویتر از گوشی‌های پیشین سامسونگ برخوردار بوده و دارای پشتیبان تکنولوژی شارژ بیسیم خواهد‌بود. منحنی بودن حاشیه این گوشی کاربرد‌های مختلفی دارد. اولین کاربرد آن که People Edge نامیده می‌شود، میانبری برای تماس گرفتن، ارسال پیامک و دیگر پیام‌ها به پنج نفر از نزدیکانی است که کاربر انتخاب می‌کند. به هریک از این پنج نفر رنگی نسبت داده می‌شود که در زمان دریافت تماس یا پیام، حاشیه گوشی به همان رنگ درخشده و به کاربر خبر می‌دهد چه کسی درحال برقراری تماس است.

کاربرد دیگر نمایش دادن اطلاعات زمان، شرایط آب و هوایی و تاریخ و دیگر پیام‌های خبررسان انتخابی کاربر در حاشیه منحنی نمایشگر است.

دوربین جلویی این گوشی پنج مگاپیکسلی و دوربین عقبی آن 16 مگاپیکسل است و هردو از دریچه دیافراگم بازتری برخوردارند تا بتوانند در شرایط نوری کم، عکس‌های بهتری ثبت کنند. سامسونگ اعلام کرده محصول جدیدش از دو سکوی پشتیبانی شارژ القایی یا تکنولوژی Qi برخوردار است و مدت زمان شارژ باتری آن نصف مدت زمان گوشی آی‌فون 6 اپل است.

همچنین وضوح تصویر نمایشگر این گوشی 20 درصد افزایش یافته و پردازشگر آن توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده‌است که از بهره‌وری بالاتری برخوردار است.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon