یک انتصاب دیگر در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

یک انتصاب دیگر در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

خبرگزاری تسنیم: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور طی حکمی سجادی نیری را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز این معاونت منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، سید محمدحسین سجادی نیری را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهش‌ها و فناوری‌های راهبردی کشور در حوزه علوم و فناوری‌های نرم و فرهنگی و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه ایده تا ثروت، جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با توکل به خدای متعال و در چارچوب وظایف تعیین شده با هماهنگی معاون توسعه فناوری و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و توجه به مزیت‌ها و مقتضیات بومی و بهره‌مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین‌المللی نسبت به تدوین راهبردها، اولویت‌ها، راهکارها، هماهنگی برنامه‌ها، طرح‌های توسعه‌ای و هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط با این حوزه و نظارت بر امور مربوط در سطح کشور اقدام فرمایید.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در پایان این حکم از زحمات سیدسپهر قاضی نوری و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی این مسوولیت، تقدیر و تشکر کرده است.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon