مانور سلامت عمومی در هندیجان برگزار می‌شود


مانور سلامت عمومی در هندیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرماندار هندیجان گفت: به منظور فرهنگ سازی بهداشت محیط در بین شهروندان مانور سلامت عمومی در هندیجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرهندیجان، جلسه هماهنگی مانور بهداشت عمومی و محیط هندیجان امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد.

امیرعلی توسلی در این جلسه اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های مختلف برای بهداشت محیط در شهرستان هندیجان استفاده شود.

وی بابیان اینکه اهمیت به بهداشت یک وظیفه ذاتی است، گفت: همه مردم به بهداشت محیط نیاز دارند و باید با فرهنگ سازی در شهر این موضوع را نهادینه کنیم.

معاون فرماندار هندیجان افزود: هفته بهداشت و سلامت محیط زیست از 16 تا 22 اسفندماه است و 6 کمیته بهداشتی با همکاری شهروندان برای پاکسازی محیط شهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه هردستگاه اجرایی شهرستان باید براساس برنامه تعریف شده اقدام کند، بیان کرد: مانور سلامت عمومی در این هفته برگزار می‌شود و باید به بهداشت نقاط مختلف شهر اهمیت داده شود.

توسلی هدف از برگزای مانور سلامت عمومی و بهداشت محیط زیست را فرهنگ سازی نظافت دربین مردم دانست وگفت: فضایی منظم وتمیز درشهرستان، افزایش سلامت محیط و مکان‌ها و ترویج فرهنگ احترام به محیط زیست ازدیگراهداف این مانور است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon