مردم تنگستان در مبارزه با استکبار نماد مقاومت و ایثار هستند


مردم تنگستان در مبارزه با استکبار نماد مقاومت و ایثار هستند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوشهر گفت: مردم تنگستان در مبارزه با استعمار پیر انگلیس نماد مقاومت و ایثار در کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از مادران چشم‌راه و 11 شهید جاویدالاثر شهرستان تنگستان، اظهارداشت: شهدای استان بوشهر از دیرباز عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته‌اند و این مهم در تاریخ ثبت است.

وی با بیان اینکه تنگستان همچون نگینی درخشان در تاریخ اسلام و ایران می‌درخشد تصریح کرد: مردم قهرمان تنگستان همواره تمام وجودشان درخدمت ولایت است و برای حراست و صیانت از حریم ولایت قلب‌شان مالامال از عشق به مقام عظمای ولایت است که این مهم در عرصه‌های گوناگون ثبت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: به واسطه صبری که خانواده معظم و معزز شهدا دارند خداوند پاداشی همچون صبر و مقاومت که زیباترین هدیه است، به آن‌ها عطا کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مادران شهدا مهم‌ترین پاسدار آرمان شهدا هستند تصریح کرد: شهدا و جاویدالاثرها با شهامت خود چنان حماسه‌ای برای اسلام و خانواده‌اشان آفریدند که خداوند متعال بالاترین پاداش که همانا صبر و مقاومت است به خانواده‌های آنان هدیه داده است.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه حماسه‌ آفرینان در عرصه دفاع مقدس عزت و اقتدار آفریدند، بیان کرد: استان بوشهر درعرصه دفاع مقدس حضوری پر شکوه‌ای داشته که در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت است.

وی با اشاره به اینکه مردم تنگستان در مبارزه با استعمار پیر انگلیس نماد مقاومت و ایثار در کشور هستند گفت: استان بوشهر بارها توسط متجاوزان اروپایی و انگلیسی مورد تعرض قرار گرفت که با رشادت و بزرگ مردی حماسه آفرینان بویژه دلاورمردان تنگستانی متجاوزان در تصرف این آب و خاک ناکام  ماندند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تنگستان را در هندسه جغرافیای استان بوشهر نماد پایداری و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: تنگستان درهندسه جغرافیای استان بوشهر نماد مقاومت، مجاهدت، ولایت مداری و پایداری است که سبب افتخار استان بوشهر و کشور است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon