مسابقات کشوری بیلیارد در شیراز برگزار می‌شود


مسابقات کشوری بیلیارد در شیراز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ استان فارس از برگزاری مسابقات کشوری بیلیارد در شیراز خبر داد.

کمال پاک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از برگزاری مسابقات کشوری بیلیارد رشته «ایت‌بال» در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به دو صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قهرمانی ورزشکاران فارس در مسابقات بیلیارد قهرمانی آسیا افزود: این ورزشکاران علاوه بر مقام قهرمانی در مرحله تیمی این مسابقات، یک مقاوم دوم و سومی نیز در بخش انفرادی کسب کردند.

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ استان فارس با بیان اینکه وضعیت بیلیارد استان فارس در کشور منحصر به فرد است گفت: همه بضاعت تیم ملی بیلیارد از ورزشکاران استان فارس است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بیلیارد استان فارس از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است اما متأسفانه از سوی فدراسیون بیلیارد و بولینگ هیچ‌گونه توجه خاصی به این ورزش در استان فارس نمی‌شود.

پاک‌فطرت ‌با ابراز امیدواری نسبت به ظرفیت‌سازی و پشتوانه سازی مناسب این رشته در استان عنوان کرد: امسال 5 باشگاه جدید بیلیارد و بولینگ در استان تأسیس شده و در کنار آن نیز چند باشگاه که با ملاک‌های استاندارد این رشته مطابقت نداشتند تعطیل شدند.

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ استان فارس با اشاره به این‌که سرمایه‌ اولیه برای تأسیس باشگاه بیلیارد و بولینگ یک میلیارد ریال است بیان کرد: 5 باشگاه جدید این رشته نیز در نوبت صدور مجوز تأسیس در استان است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon