انتقاد نماینده اصفهان از احداث دیوار بتنی مقابل مجلس

انتقاد نماینده اصفهان از احداث دیوار بتنی مقابل مجلس

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس از احداث دیوار بتنی مقابل درب شمال پارلمان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) گفت: آقای ابوترابی شما باید پاسخگو باشید که شرکت ثامن‌ سازه عرش در مجلس چه صیغه‌ای است که با ترک تشریفات در مقابل درب شمال مجلس اقدام به ایجاد دیوار می‌کند. این شرکت بدون هماهنگی با فنی و مهندسی مجلس این کار را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه کشیدن این دیوار مقابل مجلس باعث شده که پیاده رو مردم گرفته شود، افزود: وکلای مردم تهران در مجلس و تهران‌نشینان بدانند که این اقدام مشکل درست کرده است. اگر در مجلس با ترک تشریفات طرح‌های عمرانی صورت گیرد، دیگر از دولت و قوه قضائیه چه توقعی است؟

کامران خطاب به ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: شما به عنوان نایب رئیس مجلس که روی این مسائل حساس هستید، پیگیری کنید که ترک تشریفات نباید برای کارهای عمرانی صورت گیرد و از طرفی نباید اجازه دهیم که در مجلس این کار صورت گیرد.

وی تصریح کرد: این دیواری که مقابل مجلس کشیده‌اند دارای استحکاماتی است که با 270 بتن ساخته شده است. در سال اقتصاد مقاومتی که واقعا مظلوم قرار گرفته است، چگونه اجازه می‌دهیم که این ریخت و پاش‌ها صورت گیرد؟

کامران افزود: بسیاری از نمایندگان از این موضوع ناراحت هستند و با توجه به اینکه مراجعاتی بوده دیگران هم به بنده گفته‌اند که از آن ناراحت هستند بنابراین آقای ابوترابی‌فرد لطفا پاسخ دهید زیرا این کارها درست نیست.

وی همچنین درباره بازنشستگان فولاد گفت: لطفا به بازنشستگان فولاد وعده سر خرمن ندهید آنها هنوز معوقات پایان سال‌شان را دریافت نکرده‌اند، اگر ما یک روز حقوق‌مان قطع شود زمین و آسمان را به هم می‌دوزیم، به مشکلات آنها رسیدگی کنید.

کامران در پایان سخنانش ضمن انتقاد از سفرهای بی‌مورد مسئولان دولتی اظهار داشت: بنده ناظر سفرهای خارجی هستم اما هنوز سفرهای بی مورد ادامه دارد؛ ما در سال اقتصاد مقاومتی هستیم. این حرف فایده‌ای ندارد، دولتی‌ها از خودشان شروع کنند.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست این جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده اصفهان درباره احداث دیوار بتنی مقابل درب شمال مجلس گفت: در ارتباط با اطراف مجلس شما اشاره کردید، بنده هم از معاونت اجرایی خواهم خواست تا توضیحاتی در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: مجمع نمایندگان تهران هم از مسئولان ذیربط خواسته‌اند که در جلسه‌ای که دارند حضور یابند و توضیحات لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon