کمپین آرامش روان با مشارکت هنرمندان برگزار می‌شود

کمپین آرامش روان با مشارکت هنرمندان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر اجرایی کمپین سلامت و آرامش روان با اشاره به برگزاری کمپین سلامت و آرامش روان با مشارکت هنرمندان گفت‌: این کمپین با رویکردی علمی و با هدف تبین کابردی در مواجهه با استرس‌ و اضطراب‌های غیرقابل اجتناب زندگی امروزی برگزار می‌شود.

مسعود جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری کمپین سلامت و آرامش روان با مشارکت هنرمندان اظهار داشت: بعد از دیدار هنرمندان با جانبازان اعصاب و روان این یادگاران دفاع از امنیت و آرامش ایران اسلامی؛ هنرمندان، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و رسانه همت گماشتند تا یکی از بزرگترین کمپین‌های سلامت با عنوان کمپین آرامش روان را آغاز و برای نیل به اهداف این مهم آحاد مردم را همراهی کنند.

دبیر اجرایی کمپین آرامش روان ادامه داد: این کمپین که با پیام آیه شریفه الا بذکر الله تطمین القلوب شروع به‌کار می‌کند با هدف تبین راهبردهای کابردی در مواجهه با استرس‌ها و اضطراب‌های غیرقابل اجتناب زندگی امروزی تا رسیدن به نقطه آرامش فعالیت خواهد کرد.

جلالی خاطرنشان کرد: این کمپین که با رویکردی کاملاً علمی برنامه ریزی شده است حاصل تلاش و تحقیقات یک گروه برجسته از روانشناسان به سرپرستی دکتر احمد حلت است که با تاکید  ویژه به آرامش معنوی به این موضوع پرداختند که جزییات بیشتر این کمپین و اهداف آن به‌زودی برای عموم مردم بیان خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon