۷۴ درصد طرح‌های مسکن مهر در استان گلستان تحویل شده است


74 درصد طرح‌های مسکن مهر در استان گلستان تحویل شده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تاکنون ۷۴ درصد طرح‌های مسکن مهر در استان گلستان به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی بخش رستمی ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز طرح‌های مسکن مهر استان گلستان اظهار داشت: با افتتاح واحدهای امروز 37 هزار و 62 واحد مسکن مهر در استان گلستان افتتاح شده که برابر با 74 درصد طرح‌های مسکن مهر گلستان است.

وی افزود: 51 هزار و 171 واحد مسکن مهر در استان گلستان تعریف شده که با افتتاح امروز تنها 26 درصد آن باقی‌مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار داشت: از این 26 درصد واحد مسکن مهر باقی مانده، 20 درصد آن متقاضی دارد و تا پایان سال 94 به پایان می‌رسد.

رستمی افزود: هم‌اکنون استان گلستان در جایگاه پنجم کشور در افتتاح پروژه‌های مسکن مهر قرار دارد و مردم در سال‌های اخیر همکاری خوبی داشته و استان گلستان از رتبه 22 در سال‌های گذشته به رتبه پنجم رسیده است.

وی اظهار داشت: امروز 5 هزار و 380 واحد مسکن مهر در 9 شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت استان گلستان برای خانه‌دار کردن افراد نیازمند و حمایت از آنان افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: این 5 هزار و 380 واحد با بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده که 1500 میلیارد ریال آن سهم دولت و تسهیلات بانکی و بقیه سهم آورده مردم بوده است.

وی گفت: سهم آورده هر یک از متقاضیان مسکن مهر نیز حدود 17 میلیون تومان بوده و برای هر واحد 25 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: بیشترین واحدها به ترتیب در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول و آزادشهر که جمعیت آنها بالای 25 هزار نفر است، واقع شده است.

به گفته رستمی، آق‌قلا، بندرترکمن،کردکوی، کلاله و مینودشت نیز جزء شهرهای دیگر بالای 25 هزار نفر جمعیت استان هستند که واحدهای مسکن مهر در آن‌ها به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon