بی‌توجهی «تونی» به سرمربی حریف و حلقه اتحاد تراکتورسازان

بی‌توجهی «تونی» به سرمربی حریف و حلقه اتحاد تراکتورسازان

خبرگزاری تسنیم: در حالی که انتظار می‌رفت تونی اولیویرا به دلیل حضور در تیم های عربی خوش و بشی با سرمربی الاهلی داشته باشد سرمربی تیم تراکتورسازی نسبت به سرمربی حریف بی‌توجهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دو تیم تراکتورسازی و الاهلی امارات از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

*مهرداد بایرامی که در ترکیب تیم تراکتورسازی حضور ندارد با پیراهن تیمش در کنار زمین حضور پیدا کرده و دقایقی نظاره گر تمرینات هم تیمی هایش است.

*20 دقیقه مانده به شروع مسابقه هر لحظه بر تعداد تماشاگران افزوده می شود. تاکنون نزدیک به 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

*پرچم بزرگ تیم تراکتورسازی در ورزشگاه به چشم می خورد و علاوه بر آن هواداران تراکتور در رو به روی جایگاه با بادکنک های سفید رنگ خود به شور و شادی پرداختند.

*خبرنگاران اماراتی که انتظار هوای بسیار سردی را از تبریز داشتند با خود لباسهای گرم مختلفی به همراه داشتند که پس از دقایقی لباس های خود را در جایگاه خبرنگاران سبک تر کردند.

*ترافیک سنگینی در خیابان های اطراف استادیوم وجود دارد و پارکینگ های ورزشگاه با گذشت زمان در حال پر شدن هستند.

*تونی اولیویرا هنگام ورود به زمین مسابقه به شدت مورد تشویق قرار گرفت و به سمت آن ها رفت.

*پخش سرود ویژه AFC هواداران تراکتورسازی تحت تاثیر قرار گرفتند و با به هوا فرستادن صدها بادکنک سرخ و سفید جو خاصی ایجا کردند و پس از آن به صورت ایستاده و به سبک تماشاگران دورتموند پرچم های خود را بر دست گرفتند.

*هنگام آغاز مسابقه هواداران تراکتور با شعار "آذربایجان یاشاسین" ورزشگاه را پر از سر و صدا کردند.

بازیکنان تراکتور قبل از سوت داور مسابقه به سمت هواداران رفتند و برایشان دست تکان دادند و پس از آن حلقه اتحاد تشکیل دادند.

*عکاسان تبریزی توجه خاصی به نیمکت تیم الاهلی امارات دارند.

*در حالی که انتظار می رفت تونی اولیویرا به دلیل حضور در تیم های عربی خوش و بشی با سرمربی الاهلی داشته باشد سرمربی تیم تراکتورسازی نسبت به سرمربی حریف بی توجهی کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon