عطر شهدای مدافع حرم در مشهد پیچید؛ «مقاومت» مهمترین آموزه علمدار کربلا‌

عطر شهدای مدافع حرم در مشهد پیچید؛ «مقاومت» مهمترین آموزه علمدار کربلا‌

خبرگزاری تسنیم: پیکر ۷ شهید مدافع حرم زینب(س) صبح امروز از محل مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور رضوی بر دستان مردم ولایت مدار مشهد مقدس با تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،فضای شهر مشهد چند روزی است با حضور پیکر شهدای مدافع حرم عطر آگین شده است، مردان بی‌ادعایی که برای دفاع از ارزش‌های اسلام و حفظ حریم مرقد مطهر حضرت زینب (س) مرزهای خاکی را بهانه نکردند و با رمز یا زینب(س) به دشمنان اسلام نشان دادند که اسلام حد و مرزی ندارد نشان دادند که مسلمانان شیعه و سنی همه با هم برابر و برادرند و برای دفاع از اسلام خطوط مرزی معنایی ندارد.

چند روزی است مردم مشهد میزبان پیکرهای مطهر هفت شهید مدافع حرم  بودند و امروز با این شهدا وداع کرده و پیکر آنها را تشییع کردند؛ شهدایی که مرزها را شکستند و دل را به دریا زدند برای دفاع از جهان اسلام و حفظ حریم مطهر حضرت زینب (س) جانشان را نثار کنند.

مدافعانی که از خود گذشتند تا عاشورایی دیگر تکرار نشود ؛ فرزندان نهضت کربلا برای محافظت از حرم حضرت زینب(س)، بی‌نام و نشان و داوطلبانه راهی شدند تا اجازه ندهند دست تجاوزگران به حرم حضرت زینب (س) برسد.

پای روضه علمدار کربلا گریستن این روزها تنها معنایش مقاومت است. بسیج مردمی شیعه این روز‌ها در سوریه جمع شده‌اند و یک صدا ندای ‌«کلنا عباسک یا زینب» ... سر می‌دهند و با نثار خون خود حماسه ساز مکتب زینبی می‌شوند.

صبح امروز پیکر مطهر هفت شهید مدافع حرم مطهر حضرت زینب (س) همزمان با دهه فاطمیه بر دوش مردم متدین و شهید پرور مشهد مقدس از خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع و پس از وداع در بهشت رضا(ع) مشهد مقدس آرام می‌گیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon