سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود


سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش پرورش قزوین گفت: سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان از روز شنبه ۱۶ اسفند در ۳۳ رشته آغاز می‌شود.

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: انسان موجودی با توانایی‌های بزرگی است که با استفاده از قدرت تعقل و تفکر می‌تواند به شکوفایی برسد و سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان فرصتی برای رشد این توانایی‌هاست.

وی افزود: تربیت جامع و همه جانبه مستلزم بوجود آوردن شرایط مناسب برای رشد تمام ابعاد شخصیت انسان و شکوفا شدن توانایی‌ها و استعدادهای بالقوه‌ای است که خداوند در وجود انسان به صورت فطری قرار داده است و یکی از مهمترین مکان‌های پرورش استعدادها و توانایی‌های دانش آموزان خانه دوم آنها، مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: امسال مسابقات فرهنگی و هنری در سه گروه هنری شامل هنرهای آوایی و نمایشی، هنرهای ادبی، پژوهشی، رسانه و فضای مجازی و نیز هنری‌های دستی و تجسمی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی در 13 رشته، هنرهای ادبی، پژوهشی، رسانه و فضای مجازی در 8 رشته و هنرهای دستی و تجسمی در 12 رشته در مرحله استانی برگزار می شود.

سالار قاسمی خاطر نشان کرد: این مسابقات در قالب 33 رشته تا 21 اسفند ماه در کانون فرهنگی و تربیتی رشد مینودر قزوین ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: امسال کانون فرهنگی و تربیتی رشد میزبان مسابقات حضوری دانش آموزان متوسطه اول و دوم در رشته های نمایش صحنه ای، نمایش عروسکی، سرود، نقالی و نمایشنامه خوانی است، همچنین کانون نغمه‌های نورانی در ناحیه یک و کانون کوثر در ناحیه دو نیز میزبان آثار دانش آموزان در رشته های ادبی و هنرهای دستی-تجسمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی بسیار مغتنمی برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است، در واقع فرصت مناسبی برای رشد فکری و معنوی فرزندان و دانش آموزان است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon