تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است


تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی ‌به همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین، اظهار داشت: آنچه مهم بوده این است که از کلیات عبور کنیم و به راهکارهای کاربردی بپردازیم، برنامه‌های عملی را به‌طور شفاف در اختیار جامعه قرار دهیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر ایستادگی در برابر دشمنان افزود: در تاریخ زندگی همه انسان‌ها روزهایی پیش می‌آید که باید با قوت و قدرت تمام و با فداکاری و مقاومت در برابر دشمنان بایستیم و به آن‌ها نه بگوییم تا بتوانیم عزت، شرف و افتخارات و استقلال خود را حفظ کنیم.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون یکی از آن زمان‌ها است که دشمنان کینه‌توز که از تشکیل حکومت اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی و هیهات منّا الذلة سخت عصبانی هستند، تصور می‌کنند می‌توانند با تحریم‌های خود ملت ما را به زانو در آورند در حالی که کور خوانده و اشتباه کرده‌اند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اکنون لازم است با بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی که ابتکار آن به‌وسیله رهبر معظم انقلاب صورت گرفته، مشت محکمی به دهان دشمنان کینه‌توز بزنیم و برای همیشه آن‌ها را مأیوس کنیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی درست شبیه چیزی است که در عصر ظهور اسلام و درخشش انوار قرآن در عصر حضرت رسول‌الله(ص) واقع شده که دشمنان و منافقان گفتند: "اصحاب رسول خدا را تحریم کنید و کمک‌های مالی به آن‌ها نکنید تا از گرد او پراکنده شوند". قرآن مشت محکمی به دهان آن‌ها کوبید و فرمود که در کشوری زندگی می‌کنیم که خدای متعال خزانه آن را در اختیار ما گذاشته است. مردم بااستعداد هر‌گاه این منابع را به‌خوبی مدیریت کرده و برنامه‌ریزی دقیقی به‌وسیله مغزهای متفکر اقتصادی تنظیم شود و به قناعت در مصرف آن‌ها روی آوریم، به‌یقین توطئه‌های دشمن در هم کوبیده می‌شود.

انتهای پیام/آ*1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon