قوانین منابع طبیعی متناسب با شرایط منطقه تدوین شود

قوانین منابع طبیعی متناسب با شرایط منطقه تدوین شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اسدیه با اشاره به اینکه قوانین وضع شده برای منایع طبیعی بیشتر مربوط به مناطق سرسبزتر است گفت: لازم است در اجرای برخی قوانین با رافت بیشتر و با در نظر گرفتن شرایط منطقه تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر اسدیه با اشاره به ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: ساده زیستی, اخلاق نمونه و همسرداری از بزرگترین درسهای مکتب فاطمی است که خواهران با بهره گیری از این الگوی نمونه، زندگی پراز سعادتی را داشته باشند.

وی به روز درختکاری اشاره کرد و افزود: قطعا اهمیت درختکاری برکسی پوشیده نیست اما مردم نباید منابع طبیعی را در مقابل خود بدانند.

حسینی با اشاره به اینکه قوانین وضع شده برای منایع طبیعی بیشتر مربوط به مناطق سرسبزتر است گفت: لازم است در اجرای برخی قوانین با رافت بیشتر و با در نظر گرفتن شرایط منطقه  تصمیم گیری شود.

امام جمعه اسدیه، سیدجمال الدین اسدآبادی را یکی از علمای مبارز در راه کنار گذاشتن اختلافات قومی و مذهبی معرفی کرد و افزود: علما و مبارزان فراوانی سعی داشتند تا با جمع کردن مذاهب کنار همدیگر از اختلافات جلوگیری کنند زیرا دشمن درصدد است تا با استفاده از این اختلافات مختلف به نفع خود برای باج کردن اسلام استفاده کنند.

وی به هفته احسان و نیکوکاری و برگزاری آیین شور نیکوکاری و اکرام فاطمی اشاره کرد و گفت: اقشار محروم جامعه انسان هایی شریف و آبرومند هستند که چشم به کمک های همنوع خود دوخته اند تا شادیشان گرمابخش خانه هایشان باشد و مردم هم ثابت کرده اند که در همه عرصه یار و همراه یکدیگر هستند.

وی برگزاری رزمایش بزرگ مدافعان ولایت را نمایش قدرتمندانه صلابت و شکوه بسیج  عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات بخش در عرصه های نظامی تکیه بر تفکر بسیجی و اندیشه مقاومت است که به امر خدا پرچم آن به دست رهبر معظم انقلاب و بسیج است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon