دوران رجزخوانی صهیونیست‌ها ‌مقابل ملت ایران به سر رسیده است


دوران رجزخوانی صهیونیست‌ها ‌مقابل ملت ایران به سر رسیده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گلپایگان گفت: صهیونیست‌ها و هم‌پیمانان آنها باید بدانند که دوران رجزخوانی آن هم در برابر ملت غیور ایران به سر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلی برگزار شد، با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: کشور ما به دلیل شرایط اقلمیمی از نظر فضای سبز و منابع طبیعی نسبت به متوسط دنیا در سطح پایین‌تری قرار دارد.

وی با تقدیر از تلاش شهرداری برای توسعه فضای سبز شهری افزود: همه ما باید در حفظ منابع طبیعی و همچنین درختکاری و توسعه فضای سبز اهتمام داشته باشیم و هرکس در حد توان خود در این امر نیکو که در اسلام هم به آن سفارش شده است، تلاش کند.

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات در کشور گفت: باید سیستم‌های نظارتی در همه زمینه‌ها به‌ویژه دریافت مالیات تقویت شوند چرا که بخشی از امور کشور با همین مالیات‌ها اداره می‌شود و باید با فرهنگ‌سازی و رعایت قوانین اقتصاد را تقویت کنیم و روی پای خود بایستیم تا جایی که اگر هزاران بار تحریم‌ها بیشتر شد و نفت هم مجانی شد در برابر دشمنان به مشکل برنخوریم.

وی به سخنان ضدایرانی اخیر نتانیاهو اشاره و خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها و هم‌پیمانان آنها باید بدانند که دوران رجزخوانی آن هم در برابر ملت غیور ایران به سر رسیده و امروز زمان منطق و استدلال است و آنها با این کری‌خوانی‌ها کاری از پیش نمی‌برند.

امام جمعه گلپایگان همچنین با اشاره به سفر جان کری به عربستان و اظهارات وی در مورد قدرت هسته‌ای ایران و پیشگیری از پیشرفت ایران گفت: اعراب از این دسیسه‌های مستکبران درس عبرت نمی‌گیرند اما باید بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت کشور ما را بگیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon