استکبار جهانی با تشکیل داعش به دنبال تخریب چهره اسلام است

استکبار جهانی با تشکیل داعش به دنبال تخریب چهره اسلام است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت مهاباد گفت: متاسفانه استکبار جهانی با تشکیل داعش به دنبال تخریب چهره اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا یحیی اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهاباد با بررسی اوضاع تاسف‌بار جهان اسلام اظهار داشت: متاسفانه دشمنان استکباری در میان مسلمانان رخنه کرده و گروه تروریستی و خونریز داعش را به وجود آورده‌اند تا ماموریت خود در تخریب چهره اسلام ناب محمدی(ص) را به درستی انجام دهند.

امام جمعه موقت مهاباد گفت: پیامبر اسلام(ص) در تمامی جنگ‌ها و غزواتی که به وقوع می‌پیوست، به یاران و اصحاب خود سفارش می‌کردند که کسی نباید به خانه کسی تجاوز کرده و باید رعایت پیر و جوان و کودک را کرد این در حالی است که اعمال و رفتار گروه تروریستی داعش بر ضد اسلام ناب محمدی(ص) و بر ضد قرآن کریم است.

وی با اشاره به روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی تصریح کرد: صیانت و محافظت از منابع ملی جزو اولویت‌های هر جامعه به ویژه در شرایط حساس کنونی است و در این باره خداوند متعال در قرآن کریم فرمود، بخورید و بیاشامید اما بر زمین اسراف نکنید.

اسماعیلی افزود: تمامی منابع ملی جزو اموال عمومی محسوب شده و هر کس بخواهد از آن استفاده کند باید با اجازه حکومت اسلامی باشد چون منابع ملی در دین مبین اسلام جزو بیت‌المال محسوب شده و براساس حدیثی از حضرت محمد(ص)، مسلمانان در مراتع، آب و آتش با یکدیگر شریک هستند.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) به دستور امام خمینی(ره) بیان کرد: احسان و نیکوکاری روش پیامبران، امامان، اولیاء و صالحان است و حضرت محمد(ص) نیز از قرن‌ها پیش اهمیت آن را در جامعه تشریح کرده است.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon