کاروان‌های راهیان‌نور حقایق و ایثارگری دفاع مقدس را ترویج دهند

کاروان‌های راهیان‌نور حقایق و ایثارگری دفاع مقدس را ترویج دهند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیرجند گفت: کاروان‌های راهیان نور حقایق و ایثارگری دفاع مقدس را ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند، اظهار داشت: عمر مهم‌ترین سرمایه‌ای است که پروردگار به انسان اعطا کرده که باید با این سرمایه تجارت و سود ببریم و اگر چه عمر خود را چه بخواهیم و چه نخواهیم از دست می‌دهیم و هدیه الهی گرفته می‌شود اما باید سعی کنیم در قبال این عمر به کمال برسیم.

وی با اشاره به اینکه متدینان با تقوا عاقلانه زندگی می‌کنند و واحد شمارش عمر آن‌ها سال است، افزود: مومنان اعمالشان مانند آب متوقف نمی‌شود و همواره جاری است و در قبال آن اعمال کافر نیز مانند سراب است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: اولیاء الهی و از جمله حضرت صدیقه طاهره (س) واحد شمارش عمرشان روز است و اعمال خود را روزانه محاسبه می‌کنند.

رضایی با اشاره به زحمات کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: صدقه یک دعوا برای انسان است و در همین راستا حضرت علی (ع) می‌فرمایند: صدقه سبب سلامتی و شفا بیماری می‌شود.

وی افزود: انسان‌های نیازمندی هستند که در انتهای سال می‌توان انسان با یاری و کمک کردن به آن‌ها از درد، مریضی و گرفتاری رهایی پیدا کرد.

‌امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آینده بیماران و سعادت خود را با صدقه تضمین کنیم، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند صدقه از مرگ بد و پست جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را گرامی می‌داریم و در این زمینه باید تلاش کنیم تا طبیعت را درون خانه‌ها ببریم و قدر طبیعت را بدانیم.

رضایی اظهار داشت: کاروان راهیان نور را مدیون تلاش ایثارگران و بسیجیان در دفاع مقدس هستیم و ما بالا‌ترین حقایق و ایثارگری، پاکی و حقیقت را در جبهه‌ها داشته‌ایم که قدر این گنجینه دفاع مقدس را باید دانست و از آن بهره برد.

رضایی بیان کرد: راهیان نور یک حرکت همراه باعشق و محبت ایجاد می‌کند و در این راستا نیز قدردان زحمات سپاه پاسداران و بسیج نیز هستیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon