پالایش نفت آبادان به مقام پنجمی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست یافت


پالایش نفت آبادان به مقام پنجمی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست یافت

خبرگزاری تسنیم: تیم پالایش نفت آبادان در هفته آخر مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال بانوان نهمین شکست خود در مسابقات امسال را تجربه کرد و به مقام پنجمی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، تیم پالایش نفت آبادان در هفته آخر مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال بانوان نهمین شکست خود در مسابقات امسال را تجربه کرد.

تیم پالایش نفت آبادان در این بازی‌ها از بازیکنان جوان تری نسبت به گذشته استفاده کرد و در دو بازی به نتیجه تساوی بسنده کرد. پالایش نفت آبادان در این رقابت‌ها 9 برد، 2 تساوی و 9 شکست کسب کرد تا با 27 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گیرد.

تیم پالایش نفت آبادان بعد از ظهر امروز پذیرای بازرگانی امیر نوشهر بود که با نتیجه 3 بر صفر از این تیم شکست خورد.

تیم پالایش نفت آبادان در این فصل 75 بار دروازه حریفان خود را گشود و 62 بار دروازه خود را باز شده دیده تا عملکرد متوسطی از خود در این دوره از مسابقات ارائه دهد.

تیم بازرگانی امیر نوشهر هم به همراه تیم ملی حفاری اهواز تنها تیم‌های بدون تساوی لیگ بر‌تر امسال هستند. این تیم امسال با 6 برد و 14 شکست در رده هشتم جدول 11 تیمی لیگ بر‌تر فوتسال بانوان جای گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از گذشت 22 هفته از این رقابت‌ها تیم بانوان ملی حفاری اهواز با 54 امتیاز قهرمانی خود را در لیگ بر‌تر فوتسال تکرار کردند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon