کاسپین قزوین فصل آینده در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور می‌یابد


کاسپین قزوین فصل آینده در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت فوتبال قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط هیئت فوتبال، کاسپین قزوین فصل آینده در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مجید گروه‌ای عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با جلساتی که با سرمربی و بازیکنان تیم کاسپین قزوین برگزار شد، این تیم قزوینی فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور می‌یابد.

وی با اشاره به آخرین بازی تیم کاسپین قزوین در مقابل حفاری اهواز بیان کرد: تیم کاسپین قزوین در نتیجه تلاش‌های فراوانی که انجام داد، موفق نشد که این تیم اهوازی را شکست دهد و با نتیجه شش بر دو بازی را واگذار کرد.

دبیر هیئت فوتبال قزوین افزود: تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین با وجود مشکلات مالی بسیاری که داشت، توانست در جدول رده‌بندی این دوره از رقابت‌ها جایگاه چهارم را از آن خود کند.

گروه‌ای در رابطه با دلایل باخت تیم کاسپین قزوین در بازی با حفاری اهواز عنوان کرد:این تیم اهوازی از وجود شش بازیکنان ملی پوش بهره‌مند است و همین موضوع سبب شد که بتواند در مقابل تیم ما به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

وی با بیان این موضوع که مشکلات مالی فراوانی بر سر راه تیم کاسپین قزوین قرار دارد، تصریح کرد: تیم کاسپین قزوین در زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرد و همین مشکلات مالی موجب شد که نتواند به نتایج مطلوب و دلخواه خود دست پیدا کند.

دبیر هیئت فوتبال قزوین با تأکید بر اینکه باید یک حامی مالی برای تیم کاسپین در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: مسئولان استان نیز باید فعالیت‌های لازم را در رابطه با جذب حامی مالی برای تیم کاسپین قزوین انجام دهند تا این تیم بتواند در فصل آینده بدون مشکلات اقتصادی در لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت کند و نتایج قابل قبولی را به دست آورد.

گروه‌ای بیان کرد: با پیگیری‌هایی که تاکنون صورت گرفته، قرار بر این شده است که باشگاه کاسپین تا پایان سال مبلغ 100 تا 150 میلیلون ریال به تیم کاسپین قزوین پرداخت کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon