شرایط باشگاه، ما را مجبور به فروش رضایی و حاتمی کرد


شرایط باشگاه، ما را مجبور به فروش رضایی و حاتمی کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:شرایط باشگاه به‌گونه‌ای بود که اگر کاوه رضایی و بابک حاتمی را واگذار نمی‌کردیم ممکن بود تیم ما منحل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: امروز تیم ما ناقص بود و در خط حمله خوب عمل نکردیم. بازی را خوب شروع کردیم و گل خوبی به ثمر رساندیم ولی وقتی تیم ما با یک پنالتی غیرمنصفانه مواجه شد از هم پاشید و در این دیدار آن چیز که بیش از نتیجه من را ناراحت کرد تماشاگران استقلالی بودند که به ما فحاشی کردند و این مسئله غیرمنصفانه است و هر حرفی به ما گفته می‌شود دیگران ساکت می‌مانند.

وی درباره اینکه چرا کاوه رضایی بازیکن مؤثر تیمش در نیم فصل اول را به ذوب‌آهن واگذار کرد، بیان کرد: کاوه رضایی تا هفته پنجم یا ششم آسیب دیده بود و بعد از آن بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت اما از نظر شرایط بدنی آمادگی کامل نداشت اما نکته مهم مشکلات تیمی ما بود که سبب شد مجبور شویم کاوه رضایی و بابک حاتمی را واگذار کنیم و اگر این 2 بازیکن را واگذار نمی‌کردیم ممکن بود تیم ما در نیم‌فصل منحل شود.

سرمربی سایپا درباره آینده تیمش در لیگ تصریح کرد: امیدوارم شرایط بد برای ما به پایان برسد و بتوانیم کار خودمان را تا پایان لیگ ادامه دهیم و به اهدافی که داریم دست یابیم. ترکیب ما بازیکنان جوان زیادی دارد که روز‌به‌روز بهتر می‌شوند و نیاز به زمان بیشتری دارند.

جلالی درباره صحنه پنالتی که داور به سود ذوب‌آهن گرفت توضیح داد: چنین صحنه‌هایی چندین بار برای تیم من اتفاق افتاده ولی داور برای ما پنالتی نگرفته است و در این دیدار چنین صحنه‌ای را به راحتی پنالتی اعلام کرد اما ما این پنالتی را به اشتباهات داوری می‌گذاریم.

وی ادامه داد: پنالتی که رخ داد تأثیر مستقیمی بر کیفیت فنی بازی داشت و پس از دریافت گل دوم ما مجبور شدیم حمله کنیم و ذوب‌آهن توانست مانند همیشه مقابل تیم ما نیز از ضدحملات بهره کامل ببرد و به گل‌های خود اضافه کند و اعتقاد من این است که در مقابل تیم خوبی مانند ذوب‌آهن باید همه جنبه‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم خوب باشیم.

انتهای پیام/ ی

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon