برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گلستان معرفی شدند


برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گلستان معرفی شدند

خبرگزاری تسنیم: برگزیدگان مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان گلستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان گلستان در دو بخش برادران و خواهران در گرگان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 182 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر استان گلستان در بخش‌های مختلف شفاهی شامل قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، مدیحه سرایی و اذان به رقابت پرداخته و پس از برگزاری مرحله شهرستانی 80 نفر برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

در پایان این مسابقات آقایان احسان بازدار مرکز گنبدکاووس در بخش قرائت تحقیق، عبدالغفار آق اتابای واحد کلاله در بخش قرائت ترتیل، محمدرضا تیموری از مرکز گرگان در حفظ کل قرآن،علی حسینعلی از واحد آق‌قلا در بخش مدیحه سرایی و جواد یوسفی از مرکز گرگان در بخش اذان انتخاب شدند.

همچنین خانم‌ها کلثوم بای از واحد رامیان در بخش قرائت ترتیل، زینب سمیعی از مرکز گرگان در بخش مدیحه سرایی، زهرا آذرخش از مرکز گرگان در حفظ 20جزء، سحرگل ایشان پور داشلی‌برون از مرکز گنبدکاووس در بخش حفظ 10 جزء و عالیه روزی از مرکز گنبدکاووس در حفظ 5 جزء برگزیده شدند.

نفرات برتر این مرحله از مسابقات در اردیبهشت سال 94 به مرحله کشوری در دانشگاه پیام نور استان مازندران اعزام می‌شوند.

دانشگاه پیام نور استان گلستان در دوره‌های مختلف این مسابقات در سال‌های 91 و 92 در مرحله کشوری رتبه‌های مختلفی در حفظ کل قرآن ،حفظ20جزء، دعاخوانی و بخش‌های هنری و کتبی کسب کرده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon