نحوه اجرای طرح تحول سلامت در ۵۲۸ بیمارستان زیر ذره بین ۱۵۰ ارزیاب

نحوه اجرای طرح تحول سلامت در 528 بیمارستان زیر ذره بین 150 ارزیاب

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر بهداشت از نحوه اجرای طرح تحول سلامت در ۵۲۸ بیمارستان زیر ذره بین ۱۵۰ ارزیاب خبر داد و گفت: نتایج حاصل از این برنامه در فروردین ماه اعلام می‌شود.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، محمد آقاجانی با اشاره به اینکه برنامه نظارت و ارزیابی طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور با جدیت تمام ادامه دارد، اظهار داشت: از 25 بهمن ماه طرح پایش و اریابی ویژه برنامه تحول نظام سلامت آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. الگوی این برنامه مبتنی بر مدلی توانمند ساز است و ترکیبی از شاخص‌ها فرایندی و نتیجه گرا است و اهداف و روح اصلی برنامه تحول را دنبال می‌کند.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: هدف از اجرای برنامه بررسی کیفیت پیاده سازی برنامه، تقویت انگیزه مدیران در جهت تداوم و اعتلای برنامه، شناسایی مشکلات و چالش‌ها و موفقیت‌های دانشگاه‌ها، نشر الگوهای موفق دانشگاهی و توانمندسازی و تبادل تجربه‌های موفق  است.

آقاجاین در تشریح این ماموریت افزود: در طی 4 هفته اجرای برنامه نظارت و ارزیابی تحول نظام سلامت، از 528 بیمارستان وابسته به 55 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور بازدید به عمل آمده است. 10 تیم نظارتی مشتمل بر 150 ارزیاب مجرب، 1575 روز ماموریت نظارتی خود را با دقت و جدیت فراوان انجام دادند.

معاون درمان وزیر بهداشت بیان داشت‌: نتایج حاصل از این برنامه در فروردین ماه اعلام خواهد شد و با استفاده از آن در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های طرح تحول سلامت گام خواهیم برداشت.

رئیس دبیرخانه تحول نظام سلامت کشور ضمن تشکر از همراهی و استقبال شایان توجه بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از این برنامه نظارتی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت یک برنامه جهادی و بزرگ است و پایش ویژه آن توسط 150 ارزیاب خبره از ساعات اولیه صبح تا انتهای شب ادامه می‌یابد. مهمترین هدف ما یافتن تجارب موفق و نمونه‌های برتر است که راهگشای مشکلات اجرایی این برنامه خواهد بود.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon