همکاری ۳۳هزار عضو داوطلب با سازمان بهزیستی

همکاری 33هزار عضو داوطلب با سازمان بهزیستی

خبرگزاری تسنیم: رئیس دبیرخانه جمعیت داوطلبان بهزیستی، از همکاری ۳۳هزار عضو داوطلب با سازمان بهزیستی خبر داد.

فرهاد اقطار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اقدامات این دبیرخانه، اظهار داشت: این دبیرخانه در سراسر کشور از گروه‌های پزشک، وکیل، فنی- حرفه ای، هنرمند و ورزشکار عضو دارد و با شمارش اعضای غیر متخصص حدود 33 هزار نفر عضو هستند که 27 هزار نفر از آنها فعالند.

وی ادامه داد: سایر اعضا به صورت مقطعی و نیمه‌فعالند که در زمان نیاز سازمان به مجموعه ما می‌پیوندند. در گروه مسئولان سیاستگذار افرادی که وجاهت قانونی و اخلاقی دارند، در گروه پزشکان، در گروه قضات با مراکز خیریه به مددجویان یاری می‌رسانند، در حوزه مهندسی نیز در مورد بازسازی و تعمیر مسکن مددجویی کمک‌رسانی می‌شود.

رئیس دبیرخانه جمعیت داوطلبان بهزیستی، گفت: در مراکز شبه‌خانواده نیز افراد هنرمند و ورزشکار با حضور خود استعدادها را شناسایی و به ما معرفی می‌کنند تا بتوان آنها را در حد یک هنرمند یا ورزشکار پرورش داد، یک گروه فنی حرفه‌ای نیز در حوزه آموزش مشاغل به فرزندان بهزیستی تلاش می‌کنند تا بتوانند در آینده در یک شغل مشغول کنند.

وی افزود: تعدادی از داوطلبان نیز در فعالیت‌های رسانه‌ای کمک می‌کنند و سفیران طلایی ما هستند ضمن اینکه امسال با اجرای طرح مددکاران افتخاری نیز تعدادی به اعضای ما پیوستند.

اقطار در پایان گفت: شرایط داوطلبی، تابعیت جمهوری اسلامی،آشنایی با قوانین بهزیستی، تابعیت از قانون اساسی و در صورت توانایی داشتن تخصص‌های لازم است ضمن اینکه افراد در صورت لزوم برای انجام فعالیت‌های داوطلبی آموزش نیز می‌گیرند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon