تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در محورهای همدان


تردد بیش از یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو در محورهای همدان

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎ها استان همدان از تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو از روز ۲۸ اسفند ماه تا سوم فروردین خبر داد.

نصرت اله حیدری در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از روز 28 اسفند ماه سال گذشته تا روز سوم فروردین ماه امسال تردد یک میلیون و 376 هزار و 607 دستگاه خودرو توسط دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در محورهای همدان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه روز 28 اسفند ماه سال قبل تردد خودروها در محورهای همدان 397 هزار و 534 دستگاه بوده است، افزود: در روز 29 فروردین ماه سال قبل 308 هزار و 4 تردد خودرو و روز یک فروردین ماه 216 هزار و 526 تردد خودرو در محورهای همدان ثبت شده است.

حیدری با بیان اینکه روز دوم فروردین ماه نیز 211 هزار و 543 تردد خودرو در محورهای همدان ثبت شده است، تصریح کرد: همچنین در روز سوم فروردین ماه امسال نیز 243 هزار دستگاه خودرو در محورهای همدان تردد داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در تمامی محورهای استان همدان 57 دستگاه ترددشمار آنلاین برای ثبت ترددها نصب شده است، عنوان کرد: تردد در محورهای استان همدان در 5 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 16 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان محور سه راهی کوریجان-همدان را پرترددترین محور استان همدان اعلام کرد و گفت: از روز 28 اسفند ماه سال قبل تا روز سوم فروردین ماه امسال تردد 85 هزار و 760 دستگاه خودرو در این محور به ثبت رسیده است.

وی با تصریح بر اینکه از روز 28 اسفند ماه سال قبل نا روز سوم فروردین ماه 7 هزار و 309 فقره سبقت غیرمجاز توسط دوربین‎های نظارتی همدان ثبت شده است، گفت: دوربین‌های نظارتی استان همدان سرعت غیرمجاز 178 هزار و 397 دستگاه خودرو را نیز در این مدت ثبت کرده‌اند.

حیدری با بیان اینکه از روز 28 اسفند ماه سال قبل تا روز سوم فروردین ماه امسال یک میلیون و 236 هزار و 339 خودرو وارد همدان شده‎اند، افزود: همچنین در این ایام یک میلیون و 206 هزار و 131 دستگاه خودرو از استان همدان خارج شدند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon