واژگونی خودرو در جاده‌های استان سمنان ۳ کشته برجای گذاشت


واژگونی خودرو در جاده‌های استان سمنان 3 کشته برجای گذاشت

خبرگزاری تسنیم: سرپرست پلیس‌راه استان سمنان از کشته شدن سه نفر در سوانح رانندگی روز گذشته ‌این استان خبر داد.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این سه کشته و 20 مجروح در 10 فقره سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان برجای ماندند.

وی افزود: دو سانحه واژگونی روز گذشته در استان سمنان درمجموع سه کشته و 6 مجروح برجای گذاشت که مصدومان جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست پلیس‌راه استان سمنان عنوان کرد: این دو سانحه دل‌خراش رانندگی به‌صورت همزمان ولی در دو محور جداگانه مواصلاتی استان سمنان حادث‌شده است.

خسروجردی با اشاره به یکی از این سوانح واژگونی گفت: در یکی از این سوانح که در حدود ساعت 12 ظهر روز گذشته رخ داد؛ دو سرنشین خودروی پژو کشته‌شده و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی افزود: این خودروی پژو در ساعت 11 و 52 دقیقه در محور سمنان - دامغان واژگون شد و براثر آن دو سرنشین این خودرو در دم فوت کرده و راننده و دیگر سرنشین آن مصدوم شدند.

به گفته سرپرست پلیس‌راه استان سمنان بی‌توجهی به مقابل، علت این سانحه ترافیکی دل‌خراش بوده است دو کشته و دوزخمی داشته است.

خسروجردی از واژگونی یک خودروی پژوی دیگر در محور گرمسار ـ تهران با پنج سرنشین خبر داد و گفت: براثر این سانحه راننده خودروی واژگون شده کشته‌شده و چهار سرنشین آن نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon