بارش برف و مه غلیظ در محور زنجان- طارم


بارش برف و مه غلیظ در محور زنجان- طارم

خبرگزاری تسنیم: مسئول مرکز مدیریت راه‌های ‌زنجان از آغاز بارش در محورهای استان ‌خبر داد و گفت: بارش برف و وجود مه غلیظ در محور زنجان – طارم سبب کاهش دید شده است.

مسعود خوشکام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: موج جدید بارش‌ها در استان زنجان آغاز شده و در حال حاضر محور زنجان- طارم محدوده گردنه خانچای تا بادامستان شاهد بارش پراکنده برف است.

وی با اشاره به وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در محور زنجان- طارم بیان کرد: به دلیل احتمال افزایش بارش‌ها همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: در محور سلطانیه- خدابنده گردنه دهجلال برف به شکل پراکنده در حال بارش است.

وی با اشاره به وجود وضعیت مشابه در محور تهم- چورزق گفت: در این مسیر نیز بارش خفیف برف گزارش شده است.

خوشکام تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی احتمال افزایش بارش برف از اواخر وقت امروز و صبح فردا در استان زنجان وجود دارد بنابراین رانندگان در هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی به رانندگان توصیه کرد: لباس مناسب و غذای کافی همراه داشته باشند و ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: مسافران می‌توانند برای آگاهی از وضعیت راه‌ها با تلفن گویای 141 تماس بگیرند و یا پیامک بدون متن به شماره 1000241141 ارسال کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon