مرگ شرور سابقه‌دار پایتخت در هنگام فرار از دست ماموران


مرگ شرور سابقه‌دار پایتخت در هنگام فرار از دست ماموران

خبرگزاری تسنیم: مرگز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای چگونگی مرگ یکی از اشرار سابقه‌دار پایتخت را در هنگام فرار از دست پلیس تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به دنبال مرگ یکی از اشرار سابقه‌دار پایتخت در هنگام فرار از دست ماموران، در تشریح چگونگی این رخداد اطلاعیه‌ای را صادر کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: پلیس تهران بزرگ در راستای رسیدگی به شرارت‌های یکی از مجرمان سابقه‌دار و اراذل و اوباش شهر تهران به نام «و.ر» که دارای بیش از 17 فقره سابقه کیف‌قاپی و زورگیری بود و در آخرین شرارت خود نیز در 29 اسفندماه 93، اقدام به تخریب 5 دستگاه خودروی شهروندان در یکی از خیابان‌های پایتخت کرده بود؛ پرونده‌ای را تشکیل و پس از ارجاع به مقام قضایی، دستگیری وی را در دستور کارخود قرار داد. 

در ادامه این اطلاعیه آمده پس از صدور دستور قضایی مبنی بر دستگیری وی، ماموران پلیس روز گذشته (4 فروردین) به آدرس محل سکونت وی مراجعه کرد و پس از اطمینان از حضورش، ضمن رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، به منزل متهم مذکور وارد شدند و درصدد دستگیری وی برآمده که این فرد پس از اطلاع از حضور ماموران، از پشت‌بام منزل متواری و با بی‌توجهی به دستور ایست پلیس، اقدام به فرار از دست آنها کرد.

در این اطلاعیه در تشریح چگونگی مرگ این شرور سابقه‌دار عنوان شده: پس از اقدام به فرار متهم، ماموران ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت وی کرده که گلوله اول به دست متهم و گلوله دوم به کتف وی اصابت می‌کند که در این هنگام شرور متواری، خود را به سمت حیاط یکی از همسایگان پرتاب می‌کند که پس از سقوط از بلندی جان خود را از دست می‌دهد. 

در پایان این اطلاعیه آمده: لازم به ذکر است نامبرده اخیرا از زندان آزاد شده و در پرونده خود دارای سوابق متعددی از جمله کیف‌قاپی، زورگیری، اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و تظاهر مستانه، تخریب اموال خصوصی، ضرب و جرح عمدی و مزاحمت برای نوامیس بوده است. 

انتهای پیام/

 

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon