محمدجواد طایی خادم هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع) در گذشت

محمدجواد طایی خادم هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع) در گذشت

خبرگزاری تسنیم: محمدجواد طائی، خادم دلسوخته اهل بیت علیهم السلام امروز درگذشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ امیر عباسی مداح هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع) با اعلام این خبر گفت: محمدجواد طائی خادم دلسوخته اهل بیت علیهم السلام در هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع) که در سومین شب مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام دچار حادثه برق گرفتگی شد و در کما بسر می‌برد امروز به دعوت حق لبیک گفت.

در سومین شب مراسم عزاداری شیدالشهداء(ع) در دانشگاه امام صادق(ع) چهار نفر از خادمان هیئت دچار حادثه شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه یک نفر بصورت سرپایی مداوا و مرخص شد و دو نفر دیگر در بیمارستان بستری شدند. وحید معین و جواد طائی هر دو از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و خادمان هیئت میثاق با شهدا دچار حادثه شدند که جواد طائی از آن زمان به علت سطح هوشیاری پایین در کما بسر می برد.

این حادثه در هنگام برگزاری مراسم هیئت و زمانی اتفاق افتاد که «محمدجواد طائی» برای نصب کتیبه ها و پرچم ها بروی اسپیس ها رفته بود و به دلیل اتصالی سیم های برق دچار برق گرفتگی شد و بلافاصله به بیمارستان بهمن منتقل شد.

این خادم اهل‌ بیت علیهم السلام پس از چند ماه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه امروز 6 فروردین 1394 مصادف با 5 جمادی الثانی سال 1436 هجری قمری دار فانی را وادع گفت.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران