حمله عربستان به یمن نتیجه دیپلماسی توحش صهیونیستی است


حمله عربستان به یمن نتیجه دیپلماسی توحش صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: خطیب جمعه فومن گفت:حمله عربستان به یمن نتیجه دیپلماسی توحش صهیونیستی و آمریکایی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، حجت‌السلام علیرضا نوروزیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز سال نو، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" تکلیف مردم و دولت را در سال جاری مشخص کردند.

وی با اشاره به بیانات امیرالمومنین(ع) در خطبه‌هایشان در مورد اینکه مردم و دولت  نسبت به هم از حقوقی برخوردارند، افزود: دولت نباید از خیرخواهی به مردم دریغ کند و باید بیت‌المال را عادلانه تقسیم کند.

خطیب جمعه فومن به گفتمان مقام معظم رهبری که در شعار سال از مردم کمک به دولت و همکاری را خواستند، گفت: این دولت از آرای مردم انتخاب شده و مقام معظم رهبری مردم را به سعه صدر دعوت و عرصه اقتصاد را عرصه کار و جهاد دانستند.

نوروزیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نماز و زکات و امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: این شاخص‌ها در جنبه‌های اجتماعی و فردی اثرگذار است.

وی زکات را تقویت روحیه فردی و اجتماعی دانست و گفت: مسلمانان نسبت به هم بی‌تفاوت نیستند و زکات عامل از بین بردن فقر در جامعه اسلامی است که همواره باید برای اشاعه آم در جامعه تلاش کرد.

امام جمعه موقت فومن  با بیان اینکه بزرگترین معروف حفظ نظام و ارزش‌هاست، اظهار داشت: انتقادها نباید به گونه‌ای باشد که مسئولی را از هستی ساقط کند و مردم را بد بین و باید در چهار چوب منطقی صادر شود.

نوروزیان به تجاوز هوایی عربستان به کشور مسلمان یمن اشاره کرد و افزود: این حادثه از حوادث ناگوار منطقه بود و محکوم است، حمله عربستان به یمن نتیجه دیپلماسی توحش صهیونیستی و آمریکایی است.

وی به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: 12 فروردین از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی است که باید زنده نگه داشته شود.

خطیب جمعه فومن،  14 فروردین را روز وفات ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا خواند و تاکید کرد: مادران شهدا حق بزرگ بر گردن ما دارند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon