۴کشته به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی در جاده‌های اصفهان


4کشته به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی در جاده‌های اصفهان

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۳ تصادف و ۴ کشته به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی در جاده‌های اصفهان رخ داده است.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تصادفات رخ داده اظهار داشت: متاسفانه در 2 روز گذشته 3 تصادف و 4 کشته در جاده‌های اصفهان رخ داده که خواب‌آلودگی دلیلی اصلی این تصادف بوده است.

وی افزود: یکی از تصادف‌ها واژگونی پراید در محور کاشان اردستان با یک کشته و دو تصادف در محور دلیجان که دو کشته داده و در مورچه خورت و میمه نیز واژگونی یک دستگاه تیبا که یک کشته به همراه داشته است.

رئیس پلیس‌راه اصفهان بیان کرد: بیشترین تصادفات و واژگونی‌هایی که تاکنون صورت گرفته مربوط به خودروی پراید بوده که بیشترین واژگونی را داشته است.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های اصفهان گفت: محورهای اصفهان-شیراز در هر دو مسیر رفت و برگشت و هم‌چنین اصفهان به تهران از بزرگراه امیرکبیر و قم کاشان هر دو لاین سنگین است.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان تصریح کرد: از تمامی مسافران خواهشمندیم اگر در هنگام رانندگی احساس خواب‌آلودگی و خستگی کردند در نزدیک‌ترین مکان استراحت کنند تا سفر خوبی را به انتها برسانند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon