تشرف یک هزار دانشجو به عتبات عالیات عراق از ۲۰ اسفند ۹۳


تشرف یک هزار دانشجو به عتبات عالیات عراق از 20 اسفند 93

خبرگزاری تسنیم: نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نجف اشرف گفت: حدود یک هزار نفر از دانشگاهیان از ۲۰ اسفند ماه ۹۳ توفیق زیارت عتبات را داشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، محمدرسول شریفیان از اعزام 24 کاروان دانشجویی به عتبات خبر داد و گفت: روند اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات تا 20 فروردین ماه 94 ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: براساس آمار بدست آمده حدود 40 درصد از کاروان‌های دانشجویی تاکنون توفیق زیارت عتبه مقدسه در کشور عراق را داشتند و قرار است تا پایان عملیات اعزام، 60 کاروان به این سرزمین بیایند.

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نجف اشرف با بیان اینکه قرار است حدود دو هزار و 500 دانشگاهی کربلایی شوند ادامه داد: آخرین کاروان دانشجویی 27 فروردین ماه 94 از عراق خارج می‌شود.

شریفیان در خصوص برنامه‌های فرهنگی- زیارتی حین سفر دانشگاهیان نیز گفت: زیارت مسجد سهله، مسجد کوفه، بازدید از قبرستان وادی السلام، بیت حضرت امام (ره)، کتابخانه کاشف الغطاء و… از جمله برنامه‌های زیارتی زایران دانشجوی ایرانی در عتبات عالیات خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در ستاد، کاروان‌های عتبات دانشجویی یک جلسه توجیهی-آموزشی قبل از سفر دارند و به زائرین یک بسته فرهنگی شامل نشریه هشت بهشت، کتاب فرزانگان حرم و لوح فشرده راهیان آسمان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon