۲۹۰ عملیات امداد و نجات در استان گلستان انجام شد


290 عملیات امداد و نجات در استان گلستان انجام شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین ماه امسال ۲۹۰ عملیات امداد و نجات در استان گلستان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، مجتبی اکبری ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار داشت: از 290 عملیات انجام شده 39 عملیات در روز هفتم و  9 عملیات آن مربوط به هلال‌احمر و 30 عملیات مربوط به اورژانس انجام شده است.

وی افزود: در مجموع 290 عملیات، 65 مجروح سرپایی و 335 اعزام به مراکز درمانی انجام شده، که از این تعداد 1 مجروح سرپایی در روز هفنم فروردین ماه امسال بوده که توسط هلال‌احمر انجام شده است.

به گفته اکبری، از مجموع 335 اعزام به مراکز درمانی نیز 40 مورد مربوط به روز هفتم فروردین بود که 10 مورد را هلال‌احمر و 30 مورد را اورژانس انجام داده است.

وی اظهار کرد: در بخش مراجعه به ایستگاه‌های سلامت نیز در مجموع 6 هزار و 393 مصدوم یا بیمار به این ایستگاه‌ها مراجعه کرده‌اند که یک هزار و 238 نفر در روز هفتم فروردین ماه بوده که 128مورد به اورژانس و یک هزار و 110مورد به هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

اکبری افزود: یک مورد انتقال به مراکز درمانی در روز چهارم فروردین ثبت شده و در مجموع 12 بیمار انتقال یافته داشته‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: 7 مراجع برای کنترل قند خوم و  29 مورد برای کنترل فشار خون به ایستگاه های اورژانس و 6مورد انتقال کنترل قند خون و  68 مورد نیز برای کنترل فشار خون به هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت 35 اسکان اضطراری نیز در استان گلستان انجام شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon