مراجعه بیش از ۴۸۰ هزار نفر به امامزادگان خراسان جنوبی

مراجعه بیش از 480 هزار نفر به امامزادگان خراسان جنوبی

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از حضور بیش از ۴۸۰ هزار نفر از ابتدای طرح آرامش بهاری به امامزادگان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی اظهار داشت: در طرح آرامش بهاری 480 هزار و 641 نفر زائر به امامزادگان استان مراجعه کردند که از این تعداد 53 هزار و 260 نفر اسکان یافته‌اند.

وی افزود: مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) نیز در 46 بقعه متبرکه و امامزاده استان با حضور پرشور مردم برگزار و مراسم شام غریبان هم با حضور مردم در 20 بقعه متبرکه استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به بیشترین بازدیدها از امامزادگان استان اشاره و بیان کرد: امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) در طبس، امامزادگان فردوس، آستان مبارک بی بی زینب خاتون (س) سربیشه، مجتمع فرهنگی مذهبی ابوالفضل نهبندان، بقعه  متبرکه سید علی و سیدناالحسین در نهبندان در استان بیشتر بازدید کننده  را داشته‌اند.

گرایلی تصریح کرد: همچنین سلطان کریم شاه سرایان، زیدالنار آفریز قاین، شاه سلیمان علی (ع) و سلطان ابوالقاسم نصرآباد خوسف، امامزادگان باقریه بیرجند، نجمه خاتون و محمد بن اصغر هوگند بشرویه، امامزاده داوود کلاته مزار زیرکوه، بی بی صاحبه نوزاد درمیان نیز بیشترین بازدید را داشته‎‌اند.

وی افزود: همچنین 66 هزار و 728 نفر در زمان تحویل سال در امامزادگان استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon