اشتغال پایدار در مازندران تقویت شود


اشتغال پایدار در مازندران تقویت شود

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در استان، گفت: برای برون رفت از این معضل، اشتغال پایدار در مازندران تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: امیدوارم سال 94، سال خوش، امنیت، صلح، آرامش، پربرکت و سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایام فاطمیه را بسیار باشکوه برگزار کردند، افزود: در این دید و بازدید نوروز و ایام سال جدید، مردم حضرت فاطمه (س) را فراموش نکردند و آن حضرت را در متن زندگی خود قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در حکومت اسلامی تلاش رهبران و مدیران با هدف کمک و امداد به مردم و اقشار مختلف جامعه، اللخصوص مستمندان جامعه و همچنین تلاش برای ارتقاء سطح زندگی و معیشت مردم بوده است.

طبرسی با بیان اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، افزود: عملکرد این مجموعه با هدف دستگیری اعضا در عمل که مصداق بارز بنی آدم اعضای یکدیگرند را در مازندران به نحو مطلوبی ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: مقوله بهداشت، سلامت و رفاه  جامعه از اهم فعالیت‌های اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوده، چرا که به طور مستقیم با اقشار مختلف جامعه سر وکار داشته و این بار سنگین مسئولیت‌های اجتماعی را بر دوش می‌کشد.

علی بابایی کارنامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این دار  به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در  مازندران پرداخت.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon