موسوی: سفر اردوغان به تهران باید لغو شود


موسوی: سفر اردوغان به تهران باید لغو شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجاوز آل‌سعود و برخی از کشورها به تمامیت ارضی یمن گفت: مردم شجاع یمن شکست آل‌سعود را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به تحولات منطقه و یمن اظهار داشت: تجاوز آل‌سعود به یمن به دلیل ترس از استقرار حکومت مردمی و مستقل در یمن است.

وی ابراز کرد: آل‌سعود به دلیل اینکه منافع‌ خود را در یمن به خطر افتاده می‌بیند مبادرت به حمله نظامی به این کشور کرده و حاکمیت یمن را به خطر انداخته است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از آنجایی که یمنی‌ها مردمی سخت‌کوش، جنگده و شجاع هستند در مقابل این تجاوز شجاعانه خواهند ایستاد.

وی گفت: دلیل سکوت مردم یمن تا به امروز این است که متجاوز بودن آل‌سعود را به دنیا ثابت کند.

موسوی تصریح کرد: آل‌سعود دست به دامن دیگر کشورها شده تا مانع از پیروزی انقلاب یمن شود ولی به طور یقین این تجاوز محکوم به شکست است.

وی به قدرت بالای نیروی زمینی یمن اشاره کرد و افزود: یمن برنده این قضیه است و در آینده مشاهده خواهیم کرد که آل‌سعود شکست خواهد خورد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در مورد سکوت مجامع بین‌المللی در مورد تجاوز به تمامیت ارضی یمن نیز اظهار داشت: مجامع بین‌المللی آمریکایی هستند و در گذشته نیز در قضایای فلسطین و سوریه ثابت کرده‌اند که مدافع ظالم هستند نه مظلوم.

وی مجامع بین‌المللی را غیرواقعی دانست و تاکید کرد: مجامع بین‌المللی واقعیت ندارند و مجازی هستند و بر اساس منافع ابرقدرت‌ها عمل می‌کنند.

موسوی در مورد اظهارات ضد ایرانی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز گفت: اردوغان با دروغ‌پردازی‌هایش ایران را محکوم به دخالت در امور کشورها می‌کند که برای تنبیه این شخص باید سفرش به تهران لغو شود.

وی بیان کرد: مسئولان باید با قاطعیت مانع از سفر این شخص به ایران شوند چرا که سفر اردوغان به تهران به نفع منافع ملی نیست.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مسئولان باید با شیوه‌های سیاسی سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران را کنسل کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon